Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolig pryl och köp!Den här stålbiten landade idag.
Omega Chronostop "Fontana" helstyckesboett.
Ref 146.012
Såld i Italien 1970
Nej dom är väl kanske inte så vanliga här omkring. De gjordes tror jag helt för den Italienska marknaden, finns några variationer av DeVille också.Roligt pryl och köp!
Aldrig sett.
Grattis! Finns nog inte många klockor som skriker "såld i Italien 1970" så mycket som den där!Den här stålbiten landade idag.
Omega Chronostop "Fontana" helstyckesboett.
Ref 146.012
Såld i Italien 1970
Tack! Eller hur! Man kan tänka sig vilken typ av handled den satt på. Perfekt dresstool klocka tycker jag.Grattis! Finns nog inte många klockor som skriker "såld i Italien 1970" så mycket som den där!
Svinfin!En spontanare som blev lite dyrare än tänkt. Kickar igång efter lite skakningar men behöver service då den krånglar att ställas. Fina radium dauphine-visare, originalkrona och krämig urtavla utan radiumbränna. Får se om polywatch räddar glaset eller om ett nytt behövs.
Omega connie 2943
Skönt den hamnade här då jag missade auktionen… fin modell!Det landade en IWC 3361 med original viklås idag. Saknade min gamla så jag fick passa på när chansen uppstod.
Den gick billigt…Skönt den hamnade här då jag missade auktionen… fin modell!
Riktigt snygg!!!! Alltid älskat dessa Kronografer men har aldrig sett någon med svarta subdials, endast vitaGårdagens köp i ärlighetens namn, men men ljuset försvinner fortfarande för snabbt på dagarna för att hinna fota i dagsljus, så fick bli idag istället. En härlig tissot seastar från 1969. Riktigt nöjd, extra kul att tachymetern är i väldigt fint skick, dessa brukar vara rätt slitna vid 12 och 6 annars.
Tack! Jag är galet nöjd, köpte den egentligen som spontanköp men blev helt förälskad, hade nog gärna valt vita subdials framför denna dock. Men det är mest för att jag har endel helsvarta tavlor i samlingen redan.Riktigt snygg!!!! Alltid älskat dessa Kronografer men har aldrig sett någon med svarta subdials, endast vita
Odödligt stiliga
Will do!!!Tack! Jag är galet nöjd, köpte den egentligen som spontanköp men blev helt förälskad, hade nog gärna valt vita subdials framför denna dock. Men det är mest för att jag har endel helsvarta tavlor i samlingen redan.
Kolla gärna in min oysterlänk jag gjorde till den för någon vecka sedan i ”dagens fix och trix” den fick ett helt nytt liv.