Alltid då man bjuderDet var alltså du som svepte in och budade över mig i sista minuten på Pantbanken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid då man bjuderDet var alltså du som svepte in och budade över mig i sista minuten på Pantbanken?
Kul Swatch också.
En hög med klockor.
Haha, jag som hoppades jag skulle klara mig fint först (2). Tänkte sen, 4k + provis är vad den går för själv Hoppas den är fin!
En hög med klockor.
Den där kan nog bli kanonfin! Är den identisk med din andra?Uthämtad på lunchen
Sen är frågan om jag behöver fler manuella DSar med sifferindex
100% försvarbart köp med andra ord@Ehrnholm nä denna har datum
Den får du gärna exponera för oss i lite vinklar, om du har lust !Kronometer-Constellation
Det ska jag absolut när den dyker upp!Den får du gärna exponera för oss i lite vinklar, om du har lust !
Intressant, alla av dom få, kom ju inte till Sverige.. misstänker jag..
Visst är det cal 712? Isof trevlig läsning påKronometer-Constellation
Cal 712 stämmer bra, klockans referens bör vara 157.021Visst är det cal 712? Isof trevlig läsning på
och länken till pdf via "this essey"Omega Constellation Caliber 700 - 712 Ultra-Thin Dress Watches of the 60s and 70s
A blog about vintage watches especially Omega Constellations and Omega Seamastersomega-constellation-collectors.blogspot.com
Kul att du knep den! Blev en trevlig duoNär den högra på bilden dök upp på auctionnet för ett par veckor sedan kunde jag inte låta bli. Samma spegelindex med romerska siffror som min andra, liksom visarna och boetten som påminner om varandra. Alltid kul med en duo, särskilt när priset i mitt tycke blev skäligt också.
Jag var väldigt sugen på den oxå faktisktNär den högra på bilden dök upp på auctionnet för ett par veckor sedan kunde jag inte låta bli. Samma spegelindex med romerska siffror som min andra, liksom visarna och boetten som påminner om varandra. Alltid kul med en duo, särskilt när priset i mitt tycke blev skäligt också.
Kan tyvärr inte dessa referenser så bra, men den där ser ju extremt lovande ut tycker jag. Snyggt!Hade en timme över i Bryssel och hittade en trevlig dykare. En Heuer 844/3. Hoppas jag inte gjort bort mig helt.