• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

eNielsen

Rolex
Pledge Member
IMG_0238.jpeg
IMG_0239.jpeg
IMG_0240.jpeg
Dagens andra köp är inte precis någon av mina slentrianmässiga trålningar, utan jag har länge spanat efter den ultimata klockan i Sandvik-stål! Har haft ett antal Viking Sport och Perfecta, men nu tror jag jakten är över🤓!
Den där är så jäkla bra! Vet inte hur många gånger jag stannat upp när jag skrollat tradera och beundrat den😄 kul köp!
 

Solvik

Panerai
Behöver verkligen inte fler projekt men kunde inte motstå denna udda fågel.. Det finns inte mycket info om Hydrox överlag men har för mig att jag sett co-brand med Aquastar t.ex.. Någon som vet mer? Inte i närheten av lika fet som en viss storebror men häftig ändå! Går som en klocka med felfri tavla men behöver fixa/ny krona/datum😀
IMG_4391.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Behöver verkligen inte fler projekt men kunde inte motstå denna udda fågel.. Det finns inte mycket info om Hydrox överlag men har för mig att jag sett co-brand med Aquastar t.ex.. Någon som vet mer? Inte i närheten av lika fet som en viss storebror men häftig ändå! Går som en klocka med felfri tavla men behöver fixa/ny krona/datum😀
IMG_4391.jpeg
Min tjockis är tydligen MRPSA men din ovan är EPSA?
 

Sebastard

Vacheron
Behöver verkligen inte fler projekt men kunde inte motstå denna udda fågel.. Det finns inte mycket info om Hydrox överlag men har för mig att jag sett co-brand med Aquastar t.ex.. Någon som vet mer? Inte i närheten av lika fet som en viss storebror men häftig ändå! Går som en klocka med felfri tavla men behöver fixa/ny krona/datum😀
IMG_4391.jpeg
Grym! Hade span på den där med :) Mäter den 40mm som var beskrivet?
 

acue

Cartier
Behöver verkligen inte fler projekt men kunde inte motstå denna udda fågel.. Det finns inte mycket info om Hydrox överlag men har för mig att jag sett co-brand med Aquastar t.ex.. Någon som vet mer? Inte i närheten av lika fet som en viss storebror men häftig ändå! Går som en klocka med felfri tavla men behöver fixa/ny krona/datum😀
IMG_4391.jpeg
Det var den på Tradera va? I så fall - Och du kanske vet detta - men tror det är en sk "parmentier crown" som man skruvar av för att sen operera den undre kronan. Tänkte mest så du inte misstar detta för en ej fungerande krona...
 

Solvik

Panerai
Det var den på Tradera va? I så fall - Och du kanske vet detta - men tror det är en sk "parmentier crown" som man skruvar av för att sen operera den undre kronan. Tänkte mest så du inte misstar detta för en ej fungerande krona...
Wow aldrig ens sett detta.. stort tack för inspel och info! Ingen sån krona på denna nu men kanske utbytt? Jag återkommer med foton på hur det ser ut..
 

acue

Cartier
Wow aldrig ens sett detta.. stort tack för inspel och info! Ingen sån krona på denna nu men kanske utbytt? Jag återkommer med foton på hur det ser ut..
Wow aldrig ens sett detta.. stort tack för inspel och info! Ingen sån krona på denna nu men kanske utbytt? Jag återkommer med foton på hur det ser ut..
Ja riktigt tuffa är dom men ok ingen sån på denna tyckte det såg ut som det. Här kan man läsa mer

 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Topp