Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte jag behövde steppa upp lite, så nu är ytterligare en trappstegsboett på väg hem!
Grym!En riktigt bra UG Monodatic i helstål landade idag. 35 mm - nytt glas alt. polering så kommer den poppa! Tavlan är felfri.
Riktig läckerbit!En riktigt bra UG Monodatic i helstål landade idag. 35 mm - nytt glas alt. polering så kommer den poppa! Tavlan är felfri.
Hemma nu.. DS’en fick tyvärr gå i retur..Var ett tag sen jag köpte vintage.. Saknat mindre bruksklockor så nu i veckan har det ’råkat’ bli två köp..
Sjukt bra!Lite semivintage på väg hem! Från 1999 då Seamaster fyllde 50. Bästa 90-tals GMT:n?
Snygg!Kvällsköp
Tror att den där är finare än vad tråkbilden ger den kredd för.Det blev en mögelkronograf idag. Kategorin som ligger mig varmast om hjärtat
Tror och hoppas på samma sak.Tror att den där är finare än vad tråkbilden ger den kredd för.
Snyggt köp!
Bra köp som vanligt!Det blev en mögelkronograf idag. Kategorin som ligger mig varmast om hjärtat
Tack, ska känna på den lite, men service med visarbyte och ny lysmassa ligger nära till hands!Har alltid gillat denna variant mycket.
Tavlan är svinbra och man slipper allt vad knussliga vridringar heter.
Byta sekundvisare och fixa lume? Eller får framtiden visa?
Håller helt med, villhöver!!Har alltid gillat denna variant mycket.
Tavlan är svinbra och man slipper allt vad knussliga vridringar heter.
Absolut!
Kul köp, grattis! Gillar!I väntan på den perfekta reverson.
Kul köp, grattis! Gillar!