eNielsen
Guld
Den ser ut att kunna bli grym efter glaspolering! bra köpRätt trevlig och tickar på fint (och högljutt)! Lite polering av glaset behövs dock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ut att kunna bli grym efter glaspolering! bra köpRätt trevlig och tickar på fint (och högljutt)! Lite polering av glaset behövs dock!
Nu är ju glasbaksida inget jag brinner särskilt för…Rätt trevlig och tickar på fint (och högljutt)! Lite polering av glaset behövs dock!
Så stolt över digJag skulle ju lägga ner, men har uppenbara problem:
Jag skulle ju lägga ner, men har uppenbara problem:
Mycket bra köp! Var väldigt sugen själv!Jag skulle ju lägga ner, men har uppenbara problem:
Stort grattisJag skulle ju lägga ner, men har uppenbara problem:
Jäklar så bra!Movado med Pannkakspatina.
35mm boett av Francois Borgel - spana fasningarna på bandhornen.
Riktigt fint ex, hatten av!Den här landade precis, rejäl bonus att tavlan var blank!
Jackpot!Den här landade precis, rejäl bonus att tavlan var blank!
Förstår inte hur jag kunde missa den. Riktigt fet modell och din ser fin ut.Den här landade precis, rejäl bonus att tavlan var blank!
Tur för mig! Ja under det spruckna glaset döljer sig en riktigt fin tavla, ska beställa hem ett nytt glas, det förtjänar den helt klart.Förstår inte hur jag kunde missa den. Riktigt fet modell och din ser fin ut.
Cool, stort grattis!Den här landade precis, rejäl bonus att tavlan var blank!
Budade hem den här, nån som kan översätta?
Boetten ser riktigt bra ut. Härligt 80/90-tal där. Fin kombination med bandet.Köpte den för bandet
Men det var ju rätt kul klocka som kom med
Edit: en Alba är det, 28mm
Bra krigat Utan att ha så bra koll på dessa så kändes det billigt. Grattis !Universal Geneve med kaliber 281. Blir nog en liten dräpare efter service och lysmassa.
Nätt med sina knappa 33,5mm
Jamen den här var ju mysig:You had me at orange sekundvisare.
På väg hem från utlandet:
28mm badklocka
Precis, det var riktningen av borstningen jag tänkte på. Det i kombination med att den inte är så härjad fick mig att fundera på om den är fixad.Om du menade borstningen på sidorna så har t ex Eterna kontiki 10 den typen av vertikal borstning på sidorna av boetten men om denna Certina ska se ut så vet jag ej tyvärr.
Fin klocka oavsett!