• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Typ motsatsen till (ekonomiskt) fynd men behövde som sagt en DSklocka till min länk :D
0DD5ECDB-8800-474A-BD13-01B4D93057EB.jpeg
Vart låg den ute någonstans, om du skulle hitta någon till får du gärna höra av dig, grymt sugen på en sån!
 

Psykel

Patek
Upplever nån annan såna här dagar när det verkar som man har 45 följda auktioner som slutar samma kväll?
Första köpet för kvällen: en av dom trevligare klockorna med modellnamnet Nautilus!
271252132_c59f43c1-9c3b-47bd-a910-77092966e3c7.jpg

Ser ut att vara i okej skick. Datumet växlar visst vid 21:00, men annars så! Stor, fin krona och en Certina DS-doftande boett. Har börjat intressera mig för sånna här 200m täta icke-dykare! Inte ett så dumt köp för 227kr!
Får se om det blir några fler köp i kväll!
 

JohanHLM

Rolex
Upplever nån annan såna här dagar när det verkar som man har 45 följda auktioner som slutar samma kväll?
Första köpet för kvällen: en av dom trevligare klockorna med modellnamnet Nautilus!
271252132_c59f43c1-9c3b-47bd-a910-77092966e3c7.jpg

Ser ut att vara i okej skick. Datumet växlar visst vid 21:00, men annars så! Stor, fin krona och en Certina DS-doftande boett. Har börjat intressera mig för sånna här 200m täta icke-dykare! Inte ett så dumt köp för 227kr!
Får se om det blir några fler köp i kväll!
Hoppas du har fullt upp så du missar en blåtavlad rektangulär klocka som jag är övertygad om finns med bland de 45 :)
 
Topp