• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Black bay black,black och black.
image.jpeg
55867116.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Snygg kostym
Märke?
Tack! Minns inte namnet. Inget märkvärdigt eller dyrt, dock snyggt tyg och mönster. Får kolla upp och återkomma.
Alltid lika fräscht klädd!

får man fråga vad du pysslar med om dagarna, som tillåter dig att se ut sådär ;)
Tillåta?! Först, jag bär udda ullbyxor till udda lite grövre kavaj (TTC), dvs lite ledigt "nerklätt" idag. För det andra har jag som regel att det alltid är bättre att vara lite uppklädd än nerklädd, då behöver jag aldrig känna mig orolig för passande klädsel. Jag arbetar i ledande position på ett teknisk konsultföretag så kundmöten förekommer. Slips och kostym/kavaj är inte krav i min roll men det är jag och hur jag vill klä mig. Dessutom har jag åldern inne för att det inte skall kännas utklätt :)
Slips älskar jag för att det är snyggt och manligt. Bröstnäsduk i kavajen är ett måste, jag känner mig oklädd/ej färgädigklädd utan. Slips bär jag inte alltid men bär jag kavaj så har jag bröstnäsduk oavsett om jag bär jeans till eller så. Vill jag tona ner min klädsel så tar jag av kavajen och kavlar upp ärmarna (typ vid eftermiddagsfikan på kontoret).
Och sedan de ultimata prickarna över i:et, skorna och klockan. That's me :cool:
 
Senast ändrad:

Marcilus

Cartier
2-Faktor
:angel:
Tack! Minns inte namnet. Inget märkvärdigt eller dyrt, dock snyggt tyg och mönster. Får kolla upp och återkomma.

Tillåta?! Först, jag bär udda ullbyxor till udda lite grövre kavaj (TTC), dvs lite ledigt "nerklätt" idag. För det andra har jag som regel att det alltid är bättre att vara lite uppklädd än nerklädd, då behöver jag aldrig känna mig orolig för passande klädsel. Jag arbetar i ledande position på ett teknisk konsultföretag så kundmöten förekommer. Slips och kostym/kavaj är inte krav i min roll men det är jag och hur jag vill klä mig. Dessutom har jag åldern inne för att det inte skall kännas utklätt :)
Slips älskar jag för att det är snyggt och manligt. Bröstnäsduk i kavajen är ett måste, jag känner mig oklädd/ej färgädigklädd utan. Slips bär jag inte alltid men bär jag kavaj så har jag bröstnäsduk oavsett om jag bär jeans till eller så. Vill jag tona ner min klädsel så tar jag av kavajen och kavlar upp ärmarna (typ vid eftermiddagsfikan på kontoret).
Och sedan de ultimata prickarna över i:et, skorna och klockan. That's me :cool:

Vilken förklaring, wow haha..
Tillåta var kanske fel ord, men du förstod ju helt frågan!
:angel::)
 
Topp