Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra, som vanligt. Din insta har man kikat på många gånger för inspiration.
Grymt bra, som vanligt. Din insta har man kikat på många gånger för inspiration.
Ja inte är det väl blått i varje fallKan ni gissa vad temat för dagens kläd-ur-matchning är?
![]()
![]()
Du skulle haft ett jeansband på klockan ocksåKan ni gissa vad temat för dagens kläd-ur-matchning är?
![]()
![]()
Som tema - ptja! Som bild - buuu!blixten skevar väl färgerna en aning. Men mocka med mocka.
Riktigt snyggt måste jag säga! Gillar mönstret på Kavajen tillsammans med den svarta turtlenecktröjan
Riktigt snyggt måste jag säga! Gillar mönstret på Kavajen tillsammans med den svarta turtlenecktröjan![]()
Loafers(?) Redan? Vågat! Annars saknas en näsduk enligt mig bara.Första bidraget till tråden. Kragen var uppkäftig och hoppade ur.
![]()
Loafers(?) Redan? Vågat! Annars saknas en näsduk enligt mig bara.
Första bidraget till tråden. Kragen var uppkäftig och hoppade ur.
![]()
EleventyCircolo-kavaj?
Eleventy
Var hittar man en sån go kavaj som du har på dig?Ett litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Kikade precis in er blogg på linne2, mycket trevliga kläder! Fastnade speciellt för en grön jacka som las upp 7 januari. Vad är det för jacka? Bifogar en fil om de ok. Tyckte det såg ut som en aspesi 65 replica först men knapparna är annorlunda.. @SingularVar hittar man en sån go kavaj som du har på dig?
Var hittar man en sån go kavaj som du har på dig?
Kikade precis in er blogg på linne2, mycket trevliga kläder! Fastnade speciellt för en grön jacka som las upp 7 januari. Vad är det för jacka? Bifogar en fil om de ok. Tyckte det såg ut som en aspesi 65 replica först men knapparna är annorlunda.. @Singular
Min kavaj är en gammal (2010?) OJ i Harris.
Jackan är Jespers egen - vill minnas att det är en Visvim.
Just det - fantastiskt fin.Visvim Kilgore från A/W -12. Ett av deras bästa plagg och från sista säsongen innan de ballade ur!![]()
Kul! Spretande sortiment men bruka alltid gilla minst 2-3 pieces från deras kollektioner.
vart har du handlat den?
Har herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?Väldigt mkt polo nu såhär under tidig vår.
![]()
Suitsupply?Har herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?![]()