Dover på fötterna?Mycket tugg men få bidrag på mig. Bot och bättring!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dover på fötterna?Mycket tugg men få bidrag på mig. Bot och bättring!
![]()
Dover på fötterna.Dover på fötterna?
Tack!Satan så fint @B1884
Tack!Snyggt, gillar näsduken (och klockan såklart)!
Jag har 60 mil tur & retur... Men tanken var att åka dit, sen bokade @hollow123 en Londonresa. I alla fall, typ A for effort.Ett litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Kollade jobbschemat för morgondagen, hinner inte glida dit under dagen heller tyvärrJag har 60 mil tur & retur... Men tanken var att åka dit, sen bokade @hollow123 en Londonresa. I alla fall, typ A for effort.
Tack för inbjudan, tyvärr spenderar jag helgen med jobb i den kungliga hufudstaden.Ett litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Ska försöka släpa med mig @Guillbert och titta förbi efter jobbet!Ett litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Ska försöka släpa med mig @Guillbert och titta förbi efter jobbet!![]()
Tack för tipset! Kommer hem från Vietnam lördag natt. Får försöka dyka upp hos er senare i veckanEtt litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Vad tycker du om kavajen från TM? hade varit intressant med helbildJeans, button down och snik-Tweed från TM Lewin:
![]()
Modellen heter Wyatt och för 99 GBP känns den som ett kap, en aningens tight över axlarna kanske och ärmarna är lite korta (men det märkte jag nu när jag närstuderar bilden nedan). Jag brukar ha stl 50 på kavajer från Tiger och Suitsupply och beställde en 40R på vinst och förlust.Vad tycker du om kavajen från TM? hade varit intressant med helbild![]()
När kör ni på webben? (För oss som gillar det som är vackert men inte bor i Götlaborg)Ett litet tips till alla (Göteborgare...) - imorgon fredag vid 10 rullar vi på L2 igång vinterrean. Kommer att bli kanon. Välkomna! (@vaniljglass @Zed @naggge @john b @B1884 @christian-h @uppkorkat @Chattras @Alarik @Mr_Jonas @jarrebarre99 @Feskarn @Gripenbro.se och alla andra)
Dagens;
![]()
Måndag EMNär kör ni på webben? (För oss som gillar det som är vackert men inte bor i Götlaborg)
Fräscht!Körde på svart idag, bröt av med jubilee![]()