Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt fel materialval på slipsen till den kavajen i mitt tycke.
Haha, insåg detsamma (dock för sent) var så jäkla stressad att jag bara tog en slips i näven och kastade mig ut genom dörren i morseHelt fel materialval på slipsen till den kavajen i mitt tycke.
Plus för bra knut, släng gärna in en näsduk i skön kulör i bröstfickan så är du hemma.
Haha, insåg detsamma (dock för sent) var så jäkla stressad att jag bara tog en kavaj i näven och kastade mig ut genom dörren i morse
Bra skägg! Det måste man alltid ge komplimanger åt!!
Stiligt, dock skulle du ha ett lite större nato?Idag kör vi lite wild and crazy casual friday![]()
![]()
Det stämmer, dock är Certinan så magisk att den är typ 21mm i bredd vilket gör att vissa 22mms band är för stora och vissa 20 mm fungerar helt okej.. Så får köra på denna "kompromiss" tills jag hittar ett som sitter som en smäck!Stiligt, dock skulle du ha ett lite större nato?![]()
Det såg okej ut ändåDet stämmer, dock är Certinan så magisk att den är typ 21mm i bredd vilket gör att vissa 22mms band är för stora och vissa 20 mm fungerar helt okej.. Så får köra på denna "kompromiss" tills jag hittar ett som sitter som en smäck!
Funkar! SnyggtMiddag med flivkvännens familj och familjvänner. Funkar detta tro? Fick bli så iallafall.
![]()
Tackar!Funkar! Snyggt
Fräääscht!Dagens bild![]()
Måste bara fråga: har du fluga på jobbet, eller är det kalasklädseln till fredagskvällen?Dagens bild![]()
Blått o blå himmel i trädgårn..
![]()
Marinblå kavaj o denimskjort på väg in till stan..
![]()
Haha ja det har jag. Har inte bytt om till några festkläder ännu. Men fluga är väl kanon på jobbet så länge man knyter den självMåste bara fråga: har du fluga på jobbet, eller är det kalasklädseln till fredagskvällen?
Haha ja det har jag. Har inte bytt om till några festkläder ännu. Men fluga är väl kanon på jobbet så länge man knyter den självHar väl mer slips rent generellt men jag varvar med det och kravatt.
NyfikenVad jobbas med om man får fråga![]()
Haha jaNyfiken![]()
Håller lite på det haha, lägger upp en annan bild på måndag så får du gissa vidareHaha ja![]()
Thanxx!!Döcool och svinsnygg handtatuering.. *avis
Med den kan du fan gå klädd i vad som![]()
Klart du ska ha fluga. Kan aldrig gå fel.Håller lite på det haha, lägger upp en annan bild på måndag så får du gissa vidare
Men den stora frågan är ju varför skulle man inte ha fluga på jobbet?
Min samling flugor skulle må dåligt om de inte användesKlart du ska ha fluga. Kan aldrig gå fel.![]()