Vad är det på byxorna?Ledig idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det på byxorna?Ledig idag
Sköldar aka critterpantsVad är det på byxorna?
Älskar dem! Svåra att få tag i tyvärr, tycker jag.Sköldar aka critterpants
Jag med, vill ha ett par med krabborÄlskar dem! Svåra att få tag i tyvärr, tycker jag.
That's the spirit! Riktigt cool Reverso, färgen på tavlan är ju fantastiskt. Nu inväntar jag resultatet på gravyren med spänning trevlig helg mannen!Finns inga slappa lördagar. Jobba bör man, annars dö...ehm har man inte råd med nya klockor
Finns inga slappa lördagar. Jobba bör man, annars dö...ehm har man inte råd med nya klockor
That's the spirit! Riktigt cool Reverso, färgen på tavlan är ju fantastiskt. Nu inväntar jag resultatet på gravyren med spänning trevlig helg mannen!
Gravera in tavlan på en DJ och fäst lite diamanter
Så har du löst en flipp
Kommer bli grymt, blir ju en solklar keeper, visst? Det var ett riktigt trevligt evenemang med schysst styr efteråt!Tack man! Sitter grymt skönt på handleden. Gravyr kommer! Måste bara hitta rätt konstnär, men det blir vad vi pratade om
Kul att ses sist, trevlig helg!
Mkt bra. Är det vanliga classique? (map mått)Finns inga slappa lördagar. Jobba bör man, annars dö...ehm har man inte råd med nya klockor
Mkt bra. Är det vanliga classique? (map mått)
Såg stor ut, tänkte på längdenTack! Nope. Det är en Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Ultra-Thin Edition Spéciale Rouge. Rätt så mycket större än en Classique, större än en Grande Taille också. Tunn jäkel.
Haha! Jo TT sub är lite stek faktiskt
Desvärre tror jag form kom före funktion på den, men fin var den ändå!Svart sko från landstinget!
Äsch, vad är en bal på slottet....Svart sko från landstinget!
Äsch, vad är en bal på slottet....