• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Tusen tack!!
Lite trist bara att jag kör ett service-pass idag så jag har bara outfiten fram o tillbax till jobbet..
Haha, I feel you! Har själv precis bytt jobb så för tillfället är jag överlycklig över att överhuvudtaget arbeta i mina privata kläder, har under det senaste året lite ofrivilligt jobbat i arbetsbyxor, varseljacka och skor med stålhetta och då känner man sig fan inte fager:) därför är den här tråden för mig riktigt härlig att kolla in för inspiration!
 
Jobbar inte som bankir, men känner att jag måste anpassa klädseln efter passaround-klockan... Förmodligen mest uppklädd av alla som jobbar med patienter i offentlig sjukvård idag..?
IMG_20160406_124200.jpg
 
Haha, I feel you! Har själv precis bytt jobb så för tillfället är jag överlycklig över att överhuvudtaget arbeta i mina privata kläder, har under det senaste året lite ofrivilligt jobbat i arbetsbyxor, varseljacka och skor med stålhetta och då känner man sig fan inte fager:) därför är den här tråden för mig riktigt härlig att kolla in för inspiration!
Därför man börja plugga haha;)
 
Tillbaka
Topp