• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Ernesto

Patek
2-Faktor
Gårdagens vimmel på KRONS 50 år. Matchade slipsen med klockan och näsduken med ögonen, självklart ton-i-ton :D

image.jpeg
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 4412

Guest
Lite mer enhetligt o casual idag med fokus på jordiga toner (brunt/beige) i kombo med ljusa jeans som "livar upp":)
Tröja-strumpor i samma beige o bilskor-strap i typ samma brunt..
Beige car-coat naturligtvis!!
image.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Hemma med lillen idag o slö-pluggar till tentan. Preppy är temat med tankarna åt östkustens universitet:)
image.jpeg

Självklara plagg är ju chinos, oxfordskjorta samt seglarskor i matchande läder med Pannan's strap..
Bara att slänga på sej en quiltad väst när det vankas barnvagnspromenad!
image.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Haha vart helt paff när jag såg priset först! Kollade in bilskor förra året fast då på ett märke som hette "carshoe, där tog de cirka 3000kr för ett par. Trodde det var samma märke haha. :D
Alltså grejen är att i övrigt är jag rätt noggrann med skor men just ett par durksydda mockasiner med gummidobbar (carshoes egentligen) så känns det bara korkat att slänga ut den summan på ett par som ändå knappt går att sula om.
Att köpa handsydda carshoes är således bortkastade pengar..
Så för 600 spänn så tycker jag dessa är klart värda sin slant.
Var nu lite modig o beställ nån skön färg o va inte lika tråkig som mej;).
 

Fredig

Cartier
Alltså grejen är att i övrigt är jag rätt noggrann med skor men just ett par durksydda mockasiner med gummidobbar (carshoes egentligen) så känns det bara korkat att slänga ut den summan på ett par som ändå knappt går att sula om.
Att köpa handsydda carshoes är således bortkastade pengar..
Så för 600 spänn så tycker jag dessa är klart värda sin slant.
Var nu lite modig o beställ nån skön färg o va inte lika tråkig som mej;).

Menade att jag först trodde det var samma företag, trodde de hade konkat eller något, haha. :p Ja funderar på ett par... tyvärr består mina skor av 90% mörkbrun mocka... är helt såld. :(
 

chgeorg

Omega
Alltså grejen är att i övrigt är jag rätt noggrann med skor men just ett par durksydda mockasiner med gummidobbar (carshoes egentligen) så känns det bara korkat att slänga ut den summan på ett par som ändå knappt går att sula om.
Att köpa handsydda carshoes är således bortkastade pengar..
Så för 600 spänn så tycker jag dessa är klart värda sin slant.
Var nu lite modig o beställ nån skön färg o va inte lika tråkig som mej;).
Var svintråkig och beställde ett par mörkblåa :p
 
Topp