Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar inte gilla den typen av lokaler men såg riktigt schysst ut!T-shirt, incotex, loafers och black bay
![]()
Vet inte riktigt vad du menar med lokaler men tack!Brukar inte gilla den typen av lokaler men såg riktigt schysst ut!
Haha jäkla autospell! Skulle stå loafersVet inte riktigt vad du menar med lokaler men tack!
Brukar inte gilla den typen av lokaler men såg riktigt schysst ut!
Beställde på fredagen o de kom hem på tisdagen så fullt godkänt!!Haha, varje gång någon säger husvagn kommer jag och tänka på denna gamla goding![]()
Men bild kommer så fort jag fått hem dom, hur lång tid tog leveransen för dig?
Loafers e sjuuukt snyggtHaha jäkla autospell! Skulle stå loafers![]()
Japp har alltid gillat typ tods och carshoe modellen men inte riktigt fastnat för de randsydda modellerna men på denna bild fick de upprättelseLoafers e sjuuukt snyggt![]()
Då borde ju mina komma denna vecka trots uteblivet leveransbesked ifrån dem!Beställde på fredagen o de kom hem på tisdagen så fullt godkänt!!
Snyggaste pikétillverkaren i världen. Lacoste
Japp, och jag älskar kvaliteten på tyget också!Snyggaste pikétillverkaren i världen. Lacoste![]()
Vart är jeansen ifrån?? Grymma skor ocksåCasual.![]()
Zara, slitit dom lite extra i efterhand. TackVart är jeansen ifrån?? Grymma skor också![]()
Riktigt nice med ljusgrå kostym!Blev suit up idag på riktigt!
![]()
![]()
Riktigt nice med ljusgrå kostym!
Vart kommer den ifrån?