• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

MartinGFX

Cartier
Dagens överdel. Matchas med blå ullbyxor och ett par bruna Oxfords.
image.jpeg
 

Lolle

Panerai
Extremt avslappnad klädsel idag, det är semester och jag är slö. Eftersom vädret är grått och tråkigt så går jag all in gällande färg.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    168.3 KB · Visningar: 19

tissoter

Audemars
Skulle däremot behöva lite kostymtips, söker en mörkblå i riktig (normal) storlek ( Alltså inte korta byxor så att man ser smalbenen eller så tighta armar så att man inte kan röra sig haha ;) ).
Budgeten är kanske runt 10k så inget överdrivet, har oftast kavaj numer men skulle vara sjysst och komplettera mina grå kostymer med någon ny färg.
Tillverkare?
Inköpsställen?
 

Lolle

Panerai
Njae jag är för sprezza och att våga vara egen etc men där någonstans har min gräns gått redan för ett tag sedan.

En tillräckligt modemedveten person som struntar i vad andra tycker kan väl komma undan med det - jag själv skulle bara se dum ut...
 

Fredig

Cartier
Skulle däremot behöva lite kostymtips, söker en mörkblå i riktig (normal) storlek ( Alltså inte korta byxor så att man ser smalbenen eller så tighta armar så att man inte kan röra sig haha ;) ).
Budgeten är kanske runt 10k så inget överdrivet, har oftast kavaj numer men skulle vara sjysst och komplettera mina grå kostymer med någon ny färg.
Tillverkare?
Inköpsställen?

Nu är inte jag helt rätt person att svara på din fråga då jag inte grävt mig ner så mycket inom kostymer. Men jag har upplevt min kostym från Rose & Born som väldigt bra. Annars har du ju skräddarsytt från Saman Amel. Går på mellan 9-12 för standardtyger! :D
 
Topp