Königsmarck
Basic
Haha, Magnus uggla kommer upp i huvudet "hej hej gubbar, fula gubbar"Eller så kommer vi vara sjukt töntiga som vägrar inse vår ålder. Vi får se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, Magnus uggla kommer upp i huvudet "hej hej gubbar, fula gubbar"Eller så kommer vi vara sjukt töntiga som vägrar inse vår ålder. Vi får se![]()
Snyggt band!Matchar bälte och klockarmband (plus skor iofs också men det syns inte på bilden).
Klockan är en Vostok som är en av mina trotjänare som överlevt i lite olika tappningar med hjälp av läder, mesh respektive Nato
![]()
Snyggt! Vågat med blå slips och brun kostym, men du ror hem det5513 - 1979
![]()
Klassisk matchning brunt och blåttSnyggt! Vågat med blå slips och brun kostym, men du ror hem det![]()
Är nog bland de mest stensäkra kort man kan köra på, haha!Snyggt! Vågat med blå slips och brun kostym, men du ror hem det![]()
Snyggt! Vågat med blå slips och brun kostym, men du ror hem det![]()
Klassisk matchning brunt och blått![]()
1) "Vågat" var tänkt att vara ironiskt.Är nog bland de mest stensäkra kort man kan köra på, haha!
Snyggt. Var är linnekostymen ifrån?Ledig i linnekostym
![]()
Tack! Brothers, fast köpte den för ett par år sedan.Snyggt. Var är linnekostymen ifrån?
Ok. Hur är kvaliteten? Håller den sig?Tack! Brothers, fast köpte den för ett par år sedan.
Håller jättebra. Linne är ett tåligt material och dessutom använder jag linnekostymerna bara varma delen av året.Ok. Hur är kvaliteten? Håller den sig?
Blir lite sugen på att köpa en som inte kostar skjortan.
Beklagar. Fördjävliga arbetsförhållanden...![]()
Klocka: Dugena, 80-tal
Byxor: Berendsen
Piketröja: Berendsen
Skor: Birkenstock
...och nej, oftast kan jag inte ens ha klocka på mig. Och så undrar folk varför det är svårt att hitta kompetent folk som vill jobba inom sjukvården...
Ok!En jävla massa brandtätning m.m nere i kabelkällare på högspänningsanlägg![]()