Jobbar i verkstaden i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Men saknas det inte nåt...typ ett UR?Velat ha den här jackan/kavajen i flera år... Klippte den förra månaden precis när de hade fått SS17-leveransen.
![]()
Kommer från svenska C.O.F. och kallas för "Painter Jacket". Tillverkas inte så många så det gäller att vara snabb. Ganska intressant märke för den som vill läsa på: http://cofstudio.com/en/our-story
Explorer![]()
Den är riktigt fet! införskaffade mig en härom veckan. Gabucci har bara en S och L kvar nu..Velat ha den här jackan/kavajen i flera år... Klippte den förra månaden precis när de hade fått SS17-leveransen.
![]()
Kommer från svenska C.O.F. och kallas för "Painter Jacket". Tillverkas inte så många så det gäller att vara snabb. Ganska intressant märke för den som vill läsa på: http://cofstudio.com/en/our-story
Den är riktigt fet! införskaffade mig en härom veckan. Gabucci har bara en S och L kvar nu..![]()
Bara S kvar nu.Den är riktigt fet! införskaffade mig en härom veckan. Gabucci har bara en S och L kvar nu..![]()
Tack, jag tycker att den är fantastisk... jag har utgått från att den är i stål, jag kanske ska leta stämplar lite mer noggrant... men vad kan man begära för 200:-Fantastisk Piaget. Vitguld antar jag? Berätta mera!
Vågat med så mycket färgSkönt när våren är här och man kan börja sätta lite färg på vardagen
![]()
Vågat med så mycket färg![]()
DJ:n får hänga med ut på påskmys på landet![]()
(Går)dagens kläd-ur-matchning
Lager på lager i kyliga Sverige.
![]()
![]()
Jacka: Our Legacy
Väst: Stone Island
Jeans: Levi's
Skor: Eytys
Klocka: Rolex 1601
Reverso x Aspesi
![]()
Fyfan, den där funkade aldrig på mig - men perfekt på dig.
Fyfan, den där funkade aldrig på mig - men perfekt på dig.