WilleK
Basic
Grymma byxor - detaljer, tack
Missade ju att svara.
Stort tack! Byxorna är från Selected Homme, köpta för ett par år sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma byxor - detaljer, tack
Skulle vilja påstå att på de stora konsulthusen så är slipsen på dekis också. Tycker det är synd på en så trevlig accessoar.I industribolagen har många skippat slipsen förutom vid väldigt formella tillfällen eller i länder där detta är mer förekommande (Tyskland, England, Italien).
Händer dock att jag matchar, men då främst mot övriga kläder. En ljusblå slips mot vit skjorta och ljusblå urtavla är dock inte helt fel och känns rätt för säsongen...
I industribolagen har många skippat slipsen förutom vid väldigt formella tillfällen eller i länder där detta är mer förekommande (Tyskland, England, Italien).
Händer dock att jag matchar, men då främst mot övriga kläder. En ljusblå slips mot vit skjorta och ljusblå urtavla är dock inte helt fel och känns rätt för säsongen...
Jobbar i fintech-branschen och här är det välklätt som gäller. Kostym eller, på sin höjd, uddabyxor och kavaj. Inte alls mycket slips här, men jag kör det då och då. Gillar't.Skulle vilja påstå att på de stora konsulthusen så är slipsen på dekis också. Tycker det är synd på en så trevlig accessoar.
Jag tycker du gör helt rätt. Jag jobbar PE/fastighet och kör också slips ofta. Men jag är rätt ensam om någon annan inte ska på möte med banken då, för då åker slipsen påJobbar i fintech-branschen och här är det välklätt som gäller. Kostym eller, på sin höjd, uddabyxor och kavaj. Inte alls mycket slips här, men jag kör det då och då. Gillar't.
Snyggt! Men du skulle haft en 47 mm Panerai med gult band, då hade du varit 110% hemmaPå resande fot mot Italien. Tema - blått?
Tack! Med hemma avser du att jag skulle se ut som svenska flaggan med gula bandet till en hopplöst för stor klocka?Snyggt! Men du skulle haft en 47 mm Panerai med gult band, då hade du varit 110% hemma
Exakt så haha.Tack! Med hemma avser du att jag skulle se ut som svenska flaggan med gula bandet till en hopplöst för stor klocka?
Tack! Jo, jag gissade på att du tänkte lite så med Panna. Dock luras bilden då det gula faktiskt grönt (klargrönt) på näsdukenExakt så haha.
Eller att det hde blivit en klockren matchning mot det gula i din näsduk samt att du faktiskt är på väg till panerai-land.
Edit: men du behöver inte skämmas med den klockan på bilden. Även den klockren
Kul färgkombinationer! Jag är en jeanskille och bär i princip alltid minst 70-80% blått. Får testa att slänga på lite färgklickar på det sättet.På resande fot mot Italien. Tema - blått?
Vad är det för jacka?En kapad profilbild inför en intervju med SvD...
Vad är det för jacka?
Toronto Desafinado?Aspesi!
Snyggt. Vart är kostymen inhandlad?Sommarvärme i Svedala. Linnekostym och guld på!
Tack! Gammal kostym inhandlad Brothers för typ 6-7 år sedanSnyggt. Vart är kostymen inhandlad?
Tack för svaret, Rozzy!Tack! Gammal kostym inhandlad Brothers för typ 6-7 år sedan
Alla kids som växer upp nu kommer ha så coola farsor. När jag var liten var alla töntiga!
Klocka: Panerai Radiomir (Pam00610)
Skor: Adidas LA Trainer i cammo
Jeans: Levis 501 ct
Tröja: Oklar alldeles för genomskinlig italiensk cashmirtröja
Barnvagn: Bugaboo Donkey
Eller så kommer vi vara sjukt töntiga som vägrar inse vår ålder. Vi får seAlla kids som växer upp nu kommer ha så coola farsor. När jag var liten var alla töntiga!