I morgon blir det onepiece...Du har tagit ett steg till, färgmatchning strumpa och tröja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I morgon blir det onepiece...Du har tagit ett steg till, färgmatchning strumpa och tröja!
Du har tagit ett steg till, färgmatchning strumpa och tröja!
I morgon blir det onepiece...
Kanske inte kvalar in här eftersom jag oftast går omkring i sandaler. Matchande klocka har jag i alla fall till mina bruna Havaianas.![]()
![]()
16710 och meermin
Lite OT men kanske ändå inte i just den här tråden men din Meermin double monk straps är ju fantastiska. Vart har du köpt dom?
Via deras hemsida!
Hade dock leveranstid på åtta veckor så beställ långt i förväg. Har väntat på ett par chukkas och ett skärp i sex veckor nu...
Alright, tack. Jag letade ÅF här i USA utan framgång och tänkte att dom kanske fanns på typ NK i Sthlm eftersom jag ska till Sverige en sväng nästa vecka. Hur är storlekarna? Känns alltid lite vådligt att köpa just skor utan att kunna prova iallafall tillverkarens modeller.
Finns det skor som ser fula ut med en sådan klocka? Tror man kan bära upp i princip vadsom!
Nya chukkas från meermin!
Hur känns dom??
De är helt underbara! Sitter otroligt bekvämt och har gått flera kilometer utan en enda blåsa eller skavsår! Islayn gick jag nog en mil utan känningar första dagen. Har nu köpt ett par innersulor från pedaq VIVA och nu är de ännu mer bekväma! Det sköna är att jag har fått väldigt många positiva kommentarer från okända om skorna, både Islayn och ConistonHur känns de?
Nja, det saknas lite guld, eller hur Målarn?Fashionistas, vad tycks? Matchar det?
Innebär bara att det kommer smälla extra högt när nästa guldklump anländer!Haha det saknas jävligt mycket guld på den där bilden och på alla mina bilder nuförtiden...!!