• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

expII och, ja vartfan köpte jag dom skorna, kan ha varit "din sko" faktiskt:nailbiting: sköna är dom iaf:happyhappy:

IMG_0548_zpsb3360801.jpg

Via deras hemsida!

Hade dock leveranstid på åtta veckor så beställ långt i förväg. Har väntat på ett par chukkas och ett skärp i sex veckor nu...

Alright, tack. Jag letade ÅF här i USA utan framgång och tänkte att dom kanske fanns på typ NK i Sthlm eftersom jag ska till Sverige en sväng nästa vecka. Hur är storlekarna? Känns alltid lite vådligt att köpa just skor utan att kunna prova iallafall tillverkarens modeller.

Alright, tack. Jag letade ÅF här i USA utan framgång och tänkte att dom kanske fanns på typ NK i Sthlm eftersom jag ska till Sverige en sväng nästa vecka. Hur är storlekarna? Känns alltid lite vådligt att köpa just skor utan att kunna prova iallafall tillverkarens modeller.

Jag tycker dom är rättvisa, kör på den du brukar köra!

Dom känns riktigt riktigt bra! Fortsätter imponeras av meermin, om man bortser från väntetidern, men det verkar som om man man beställer prylar som inte är säsong så tar det typ en vecka att få allt.

Beställde ett skärp i mocka med, härlig följsamhet och mockan verkar hålla god kvalitet!

Har redan bestämt att det blir ett par tassel loafers i brun mocka till våren!

De är helt underbara! Sitter otroligt bekvämt och har gått flera kilometer utan en enda blåsa eller skavsår! Islayn gick jag nog en mil utan känningar första dagen. Har nu köpt ett par innersulor från pedaq VIVA och nu är de ännu mer bekväma! Det sköna är att jag har fått väldigt många positiva kommentarer från okända om skorna, både Islayn och Coniston :)
Fråga igen om ett år hur kvalitén är :)

Tillbaka
Topp