Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller att prioritera...wow du är alltså målare, på allvar, och har en GMT i helguld. verkar vara en jävligt lukrativ bransch att jobba i! =)
Det gäller att prioritera...
Det gäller att prioritera...
Helt rätt. Jag hade en diskussion med en jobbarkompis som tyckte jag var helgalen som köpte en klocka för 30-40k. Jag röker inte, jag snusar inte, dricker lite öl och lite whisky men inga råfyllor. Han röker, snusar och är ute på krogen varje helg. Jag bad honom räkna ihop vad han lägger allt som allt på 1-2 år. Där hade han min klocka.
Helt rätt. Jag hade en diskussion med en jobbarkompis som tyckte jag var helgalen som köpte en klocka för 30-40k. Jag röker inte, jag snusar inte, dricker lite öl och lite whisky men inga råfyllor. Han röker, snusar och är ute på krogen varje helg. Jag bad honom räkna ihop vad han lägger allt som allt på 1-2 år. Där hade han min klocka.
Vissa tycker om bilar, vissa båtar, vissa klockor... Ska du en schysst bil så går du lätt över miljonen. Schysst båt BÖRJAR på över miljonen.jojo, men en sådan snackar vi helårslön netto. då prioriterar man fan bra
ja men 30-40k är väl ingenting mot en GMT i helguld...
Precis, och säg att du inte har någon annan riktig hobby så lägger man väl pengarna på det man tycker är kul.
Sen att Målarn arbetar som ett jävla as, helger, kvällar, nätter dagar you name it. Han jobbar fan jämt!då har man nog rätt klart för sig att man inte vill bränna dom stålarna på cigg, krogen eller något annat temporärt.
Vissa tycker om bilar, vissa båtar, vissa klockor... Ska du en schysst bil så går du lätt över miljonen. Schysst båt BÖRJAR på över miljonen.
Sen för att gmtn är dyr, men knappast årslön netto, då måste du tjäna dåligt med stålar.
Sen tycker jag du borde byta nick om du inte är den riktiga archie.
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Självfallet, matchades med röd keps och röda solglasögonKörde röd piké till detta va... hehe
wow du är alltså målare, på allvar, och har en GMT i helguld. verkar vara en jävligt lukrativ bransch att jobba i! =)
Ja jag är faktiskt en målare.. Man tjänar helt okej och man kan tjäna jävligt bra om man vet vad man gör + om du är villig att offra kvällar/helger.. 280-320timmar per månad flera månader i rad
behöver nog inte förklara mig mera..
Efter dagens slit på landet har jag svidat om till stilrena raggsockor för att klara kylan. Tyvärr är trotjänaren lite skitig efter vedhuggning och äventyr med en bångstyrig kamin, men det skadar inte med lite socialrealism i tråden.![]()
Efter dagens slit på landet har jag svidat om till stilrena raggsockor för att klara kylan. Tyvärr är trotjänaren lite skitig efter vedhuggning och äventyr med en bångstyrig kamin, men det skadar inte med lite socialrealism i tråden.
![]()
Vart bor du med tanke på att du behöver raggisar nu.
Själv ligger man o svettas i bar över.
Jag bor hemma, och det var ganska kallt i stugan på landet som stått tom ett tag.![]()