Bossebäver
Silver
Intressant. Det hade jag ingen aning om. Måste fråga min farfar, han vet allt om hembygden
Då finns det säkert guldklockor med samma logga i Iggesund kanske.
Måste leta reda på farsans, jag återkommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant. Det hade jag ingen aning om. Måste fråga min farfar, han vet allt om hembygden
Då finns det säkert guldklockor med samma logga i Iggesund kanske.
Är det dykaren eller 24h?
Är det dykaren eller 24h?
"Do not unscrew." Det liksom kittlar i hela kroppen av längtan att få skruva på skruven. Åtminstone lite, lite grand.Toolkänlan hos B&R är grym. Inte mycket annat än fakta som präntats in på den här baksidan ...
"Do not unscrew." Det liksom kittlar i hela kroppen av längtan att få skruva på skruven. Åtminstone lite, lite grand.
Gäller inte den texten den lilla spårskruven som antagligen håller verket?
Ja särskilt eftersom de skickar med ett verktyg som passar till skruvarna ...
Gäller inte den texten den lilla spårskruven som antagligen håller verket?
Do it!Jo den skruven är det förståss. Nu blir jag sjukt lockad att skruva på den ...
Don't!Jo den skruven är det förståss. Nu blir jag sjukt lockad att skruva på den ...
Yema-loggan60-tals Eisenhardt