Leafvalley
Basic
C60 trident pro 600 vintage black
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt i prick!Visodate va!
Askool! Vad är det för nåt?
Okej kanske inte världens häftigaste baksida men älskar att ref- och serienummer är frästa istället för laserprintat.
Ohio.Ball Fireman?
Denna klockbaksida är verkligen modern konst, "new art". Påminner om den helt vita tavlan jag på MoMA i New York. Jag förstår inte den heller, även det kan vara snyggt men en tom yta på baksidan (t ex för en gravyr).Certina New Art guld klocka.
Tror att många av guldklockor har just tom plats för just gravyr,typ för lång och trogen tjänst osv...Denna klockbaksida är verkligen modern konst, "new art". Påminner om den helt vita tavlan jag på MoMA i New York. Jag förstår inte den heller, även det kan vara snyggt men en tom yta på baksidan (t ex för en gravyr).