Diverdover
Silver
Tusen tack. Det är 20mm som ska va på.Fy fan! Sikke et flot fund! Tillykke herfra
Den skulle vel ikke bruge 20mm band, vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack. Det är 20mm som ska va på.Fy fan! Sikke et flot fund! Tillykke herfra
Den skulle vel ikke bruge 20mm band, vel?
Saknar den skruvar till boettlocket? Borde inte vara svårt att hitta, bara flaggar om det stämmer och du missat.Lite småstökig men cool djupgrön tavla, spider web. Ca 1970-75.
50kr, på samlarmässa!
Yes den saknar två stycken, stämmer bra det. Får söka lite och se om man kan hitta.Saknar den skruvar till boettlocket? Borde inte vara svårt att hitta, bara flaggar om det stämmer och du missat.
Tusen tack. Det är 20mm som ska va på.
Det låter spännande. Ja skicka en bild så får jag seVirkelig? I så fald har jeg en mørkgrøn krokodillerem, der ville passe godt på. Tager lige et billede af den i morgen, hvis du er interesseret? Du kan få den for 100 + fragt. Selvom det måske er lidt voldsomt at lægge 200% af indkøbsprisen oveni for en rem
Underbar!Visserligen ett vindsfynd men lite i samma anda. Inte värt något men lite rolig och i bra skick. Sambons pappa jobbade på Abba under 90-talet.
Helt underbart!Visserligen ett vindsfynd men lite i samma anda. Inte värd något men lite rolig och i bra skick. Sambons pappa jobbade på Abba under 90-talet.
Fantastiskt fin! Hoppas den används.Visserligen ett vindsfynd men lite i samma anda. Inte värd något men lite rolig och i bra skick. Sambons pappa jobbade på Abba under 90-talet.
Lågt räknat 1200kr i guldvärdeDamklocka !
Köpt idag på Erikshjälpen 35kr! Lite kul då den är i 18k guld!! Helt klart ingen tungviktare gissar 2-4 gram guld. Cool svart tavla !!
Ja kanske men bättre å räkna i underkant !!! Å alltid kul å fynda !!!Lågt räknat 1200kr i guldvärde
Bra ränta på dom slantarna!
Så mycket? 200:-/g för 18k borde väl bli 400-800:- ?Lågt räknat 1200kr i guldvärde
Bra ränta på dom slantarna!
Beror på vart man säljer och vikten.Så mycket? 200:-/g för 18k borde väl bli 400-800:- ?
Nog för att jag hellre ser att den används än att smälts ner.
Har kontrollvägt 3.2 gram förmodligen sefina enligt aktuellt pris idag 225kr gram blir typ 700kr om jag skulle välja den lösningen !!! (Mindre troligt)!Så mycket? 200:-/g för 18k borde väl bli 400-800:- ?
Nog för att jag hellre ser att den används än att smälts ner.
Brukar vara en del kostnader i samband med företags annonserade guldpris, @Strindberg som har koll brukar väl säga att 200:-/g är bra?Har kontrollvägt 3.2 gram förmodligen sefina enligt aktuellt pris idag 225kr gram blir typ 700kr om jag skulle välja den lösningen !!! (Mindre troligt)!
Cool! =DVisserligen ett vindsfynd men lite i samma anda. Inte värd något men lite rolig och i bra skick. Sambons pappa jobbade på Abba under 90-talet.
Anker. Handjagad.[/QUOTESjäv svag för dessa divers, Grattis till ditt köp
Helt klart, den trevlig ut hade själv köpt om den hade kommit i min väg.Också från gårdagens loppis. Trevliga visare tycker jag. Hundra riksdaler får den va värd.