• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Lite småstökig men cool djupgrön tavla, spider web. Ca 1970-75.
50kr, på samlarmässa!
20181104_113132.jpg
20181104_112952.jpg
Saknar den skruvar till boettlocket? Borde inte vara svårt att hitta, bara flaggar om det stämmer och du missat.

Har kontrollvägt 3.2 gram förmodligen sefina enligt aktuellt pris idag 225kr gram blir typ 700kr om jag skulle välja den lösningen !!! (Mindre troligt)!
Brukar vara en del kostnader i samband med företags annonserade guldpris, @Strindberg som har koll brukar väl säga att 200:-/g är bra?

Men blir oavsett glad när du säger att den inte kommer att gå den döden till mötes. :)

Just sefina pantbank kedja har nog inga avgifter och man får nät priset! rakt av. Finns andra guldköpare med butiker i Malmö, Stockholm som kan ge några kronor till per gram. Mitt fynd blir en liten julklapp!

Det lönar sig att undersöka var ev skrotguld (finns nästan alltid lite guldskrot i de flesta hem om det görs en ordentlig genom gång) skall avyttras.

Dagens, två 40-talare och en Casio W-21 "Marlin lefty". Hoppas den bara kräver ett nytt batteri för att funka. Tanken hade ett verk som ser mer påkostat ut än jag hade gissat, men jag har inte kunnat identifiera det. Den andra har jag inte öppnat än.
SYIl7cH.jpg

WrmjeQo.jpg

Tillbaka
Topp