• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Grymma länkar på 30-40tals stålisar. Fint både på gubbklockor och Kronografer från tiden!
Den kom på denna omärkta klocka (30mm). Gillar boettens kantighet.,
DSC_6680.jpg

DSC_6682.jpg

DSC_6672.jpg

Senast ändrad:
Inte väl loppis, men antikhandlare. Sju Omegor på ett bräde. Tre Pie Pan:s., två Seamasters och två äldre. Fem av sju gick igång direkt. En dag man inte glömmer.
IMG_5968.JPG
Du behöver givetvis inte säga vilken handlare det var du köpte av...
...men om du bara kunnat återkomma till mig med ett land, en stad och kanske ett kvarter så hade jag varit nöjd. ;)

Du behöver givetvis inte säga vilken handlare det var du köpte av...
...men om du bara kunnat återkomma till mig med ett land, en stad och kanske ett kvarter så hade jag varit nöjd. ;)
Hej, vi är gamla bekanta, handlaren och jag. I partiet fanns också fickur och tillsammans hade de 135 klockorna ett pris. Jag bjöd skäligt i förhållande till partipriset på bara armbandsuren, så att han får säkert in den summa han ville ha för rubbet. Det var i......Stockholm. Jag är nere och jobbar och passerade på lunchen.

Inte så mycket, hon gissade också skarven 60-70-tal. Trodde också att klichéerna hamnade på loppisen via tryckeriet. Butiken har inte gjort sig av med något sådant, -än. Men det är möjligt att de kanske kan dyka upp på Tradera framöver.

Fail av mig. :D Men tack för informationen! Dom står och pryder i mitt vitrinskåp just nu iallafall tillsammans med alla roliga klockor där dom passar bra in. :)

Tillbaka
Topp