Fina klockorDagens fynd... Hälften fungerar!
Vad är nikles för klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina klockorDagens fynd... Hälften fungerar!
Ingen aning, never heard of! Stålboett åtminstone, rätt trevlig. Speciellt om den fungerat. Mest glad över Ebel ifrån sent 30-tal (?) och som fungerar.Fina klockor
Vad är nikles för klocka?
Ebel såg jag inte ens, är det den med Crazy lugs? Fin Tissot jubileum och certina Argonaut också.Ingen aning, never heard of! Stålboett åtminstone, rätt trevlig. Speciellt om den fungerat. Mest glad över Ebel ifrån sent 30-tal (?) och som fungerar.
Snyggt fångat! Skymtar jag ett gammalt mesh under oystret?Dagens fynd... Hälften fungerar!
Jajamensan. 25mm charner, NOS med gördel kvar.Snyggt fångat! Skymtar jag ett gammalt mesh under oystret?
Ingen dålig låda! UG Polerouter verkar fin med lite fix!Köpte hela lådan!
Köpte hela lådan!
Disco volante?Er Juvenia et armbåndsur? Hvis så en flott «disco volante»
Disco volante?
Lite damklockor, och en Mora herr + revue låda. Fynd kanske inte är rätt ord, men lite skrot att skruva på i alla fall!
........... Vad i helvete? Grattis!Hittade denna på loppis precis.
Trasig krona men fick den för 100:-
Du skämtar??Hittade denna på loppis precis.
Hittade denna på loppis precis.
Det var det sjukaste jag hört! Wow! Grattis!Hittade denna på loppis precis.
Grattis. Vi kan låsa den här tråden nu..Hittade denna på loppis precis.
Hittade denna på loppis precis.
KS största fynd någonsin?Hittade denna på loppis precis.
Sjukaste fyndet. Grattis till det! Avundsjuk bli manHittade denna på loppis precis.
KS största fynd någonsin?
Ja 300 gånger pengarna är inte illaSjukaste fyndet. Grattis till det! Avundsjuk bli man
Vilken höjdare! Grattis! Tavlan ser ju finfin ut!Hittade denna på loppis precis.
Trasig krona... Gå tillbaks och begär pengarna tillbaka! Berätta gärna vilken loppis du var på, så att vi andra kan undvika det stället!Hittade denna på loppis precis.