Grym länk, grattis!Hittade en mysig lite Pulsar samt en JB Champions länk idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym länk, grattis!Hittade en mysig lite Pulsar samt en JB Champions länk idag
Grym länk, grattis!
Jag kan nog hjälpa dig med det problemet genom att sälja den till migTackar! Har dock ingen klocka för tillfället som den passar att använda till
@Lord_tito88: @hejsam betalar för dåligt, det är sen gammalt. Sälj till mig istället.Jag kan nog hjälpa dig med det problemet genom att sälja den till mig
Sälj den inte för snabbt, länken tror jag är värd en slant!Tackar! Har dock ingen klocka för tillfället som den passar att använda till
@MacRulez4ever har tillochmed pmat mig och ställt sig i kö.@Lord_tito88: @hejsam betalar för dåligt, det är sen gammalt. Sälj till mig istället.
Jag kan nog hjälpa dig med det problemet genom att sälja den till mig
Slänger in en DH-uppdatering. Time:ar fikarasten. Jorå såatte! Fin att beskåda.
Fundering: När man får hem en klocka man är riktigt nöjd med, varför får man då sån lust att köpa en ny? Man vill hitta nästa keeper? Nästa kick? Får lära mig att njuta av klockorna mer. De ska väl användas också?
@Lord_tito88: @hejsam betalar för dåligt, det är sen gammalt. Sälj till mig istället.
@MacRulez4ever har tillochmed pmat mig och ställt sig i kö.
Ni har har inte en chans!
Väldigt trevlig Timex, grattis!Dagen bjöd på en ganska cool Timex SSQ från 70-talet. Behöver lite kärlek med pusherna. (Puschrarna?)
Och en liten (31mm) Eiger med blånerade visare.
Tack, högg direkt. 10 kr... Väldigt udda sätt att justera tiden, man vrider puschrarna ett halvt varv, vilket ändrar deras funktion.Väldigt trevlig Timex, grattis!
Hitta en trevlig Omega på en loppis, av serienumret verkar datera den till mellan 1925-1935, troligen 30ish.
Någon aning om vad B.993 & 36615 kan stå för som var inristat i locket? Finns det någon som servar dessa klockor ännu? Klockan startar direkt efter man vrider upp den så vore skoj att ge den lite kärlek så man kan nyttja den vid rätt tillfälle
Det är väl någon uris som ristat in när den servades, så att hen kunde se att det var hen som gjorde det senast om kunden kommer tillbaka med den. Jäkla ofog tycker jag, man vill ju inte ha extra repor!Hitta en trevlig Omega på en loppis, av serienumret verkar datera den till mellan 1925-1935, troligen 30ish.
Någon aning om vad B.993 & 36615 kan stå för som var inristat i locket? Finns det någon som servar dessa klockor ännu? Klockan startar direkt efter man vrider upp den så vore skoj att ge den lite kärlek så man kan nyttja den vid rätt tillfälle
Jag har aldrig hittar något i Stockholm, men du har uppenbarligen källor som ingen annan hittar..Det är sex månader sedan jag var i Sthlm nu, men stan levererar onekligen. Trevligt köp på lunchen.
Grym tidig EternakronografDet är sex månader sedan jag var i Sthlm nu, men stan levererar onekligen. Trevligt köp på lunchen.
Det är sex månader sedan jag var i Sthlm nu, men stan levererar onekligen. Trevligt köp på lunchen.
Det är sex månader sedan jag var i Sthlm nu, men stan levererar onekligen. Trevligt köp på lunchen.
Man kan hitta fina klockor på Södra Esplanaden!Från dagens loppis:
Automatisk Olma rodeo
Manuell Silvana
Man kan hitta fina klockor på Södra Esplanaden!
Mitt i mot kille sålde dem två klockor.
WtfTissot Visodate med en Zenith-krona
Definitivt
Ändå många gånger trevligare än "den" reseklockanReseur från Oris med box blev dagens fynd. Är väl inget jättevärde i dessa men trevlig storlek och design. Intressant att se att det varit servat åtminstone vid två tillfällen. Då har det ändå använts en del. Trots det väldigt fint skick.
Internet never forgets.Ändå många gånger trevligare än "den" reseklockan