Haha! Men tänk hur många Rolexägare som kommer bli provocerade av kombon, det är värt uppoffringarFörstör inte detta nu. Hur många tennisbollar har en sådan? Min har fem stycken! Således en värdigare kombination med bandet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Men tänk hur många Rolexägare som kommer bli provocerade av kombon, det är värt uppoffringarFörstör inte detta nu. Hur många tennisbollar har en sådan? Min har fem stycken! Således en värdigare kombination med bandet.
Bra poäng, men jag tror att det kan falla på bredden. @Norken, hur brett är bandet?Haha! Men tänk hur många Rolexägare som kommer bli provocerade av kombon, det är värt uppoffringar
Lite glapp gör det bara ännu bättreBra poäng, men jag tror att det kan falla på bredden. @Norken, hur brett är bandet?
Haha riktigt bra combo. Om det är din så kan du få bandet mot valfri summa till BCF
18mm så blir fint glapp på en DJBra poäng, men jag tror att det kan falla på bredden. @Norken, hur brett är bandet?
Skickar pm!Haha riktigt bra combo. Om det är din så kan du få bandet mot valfri summa till BCF
Kul fynd!För 75:- kan jag köpa att det är fulmetall och gilla klockan. Tickar till och med.
Man blir ju nyfiken på den lilla kronografen, fin Recta också!
Kul fynd!! Bild på Rectans baksida vore intressant
Härliga prylar. Den där lilla kronografen ska du vara rädd om. Försök ta reda på mer och lägg gärna upp bilder här. Valjoux mono-pusherverk är inte billiga.
Men visst är där två pushers på den?!
Kul fynd!! Bild på Rectans baksida vore intressant
Jag har ej koll på vad det är för verk men det ser ut så här, boett verkar vara helstål men ej ring runt glasHärliga prylar. Den där lilla kronografen ska du vara rädd om. Försök ta reda på mer och lägg gärna upp bilder här. Valjoux mono-pusherverk är inte billiga.
Fint! FB boett! Rectas skönhet sitter hälften på baklocket imo
Så ser den ut
Jag har ej koll på vad det är för verk men det ser ut så här, boett verkar vara helstål men ej ring runt glas
Tack! Tror faktiskt boetten är i stål, dock ej ring runt glaset - men kan ha felTack för bilderna. Det ser ut som ett Landeron 48 (inget kolumnhjul). Något enklare verk men en kul liten kronograf. Inte säker men ser ut att kunna vara krom förutom baksidan.
Tack! Tror faktiskt boetten är i stål, dock ej ring runt glaset - men kan ha fel
Visst är det en treknappskronograf i alla fall? start på översta, stopp på understa och återställning i mitten om jag inte minns fel.Jag har ej koll på vad det är för verk men det ser ut så här, boett verkar vara helstål men ej ring runt glas
Spontankänslan är att det inte är det.Tack! Tror faktiskt boetten är i stål, dock ej ring runt glaset - men kan ha fel
Ja det stämmerVisst är det en treknappskronograf i alla fall? start på översta, stopp på understa och återställning i mitten om jag inte minns fel.
Nja- väldigt sparsmakat med fond acier.Spontankänslan är att det inte är det.
Lite annan nyans och tycker mig se lite tendenser till ytbeläggning som börjat lossna.
Står det nåt i baklocket?
Hur som haver… Har den där hittats på loppis så är det ju värt gratulationer - oaktat stål eller ej.
Nja- väldigt sparsmakat med fond acier.
Kanske skall klargöra, köpte urverken på nätauktion, Bålsta, se länk för ett tag sedan som jag postade i auktionstipstråden. Hoppas andra gjorde liknande 'fynd'. Mina tavlor är lite sådär, gick nog buda bättre men på nöjd ändå. Om fel i loppis tråden så kan jag eller admin flytta inlägget.Lite reservdelsverk till morfars gamla tjänstgöringsklocka. Fem av dem med krona tickar på, de andra vet jag ej. Automatic två stycken verkar funka båda, men nån ring som ligger emot rotorn på den ena.
Certina:
25-66
25-66 M
25-02
25-651
Heter de olika urverken.
Bra köp eller ej? I vilket fall inte många hundralappar som jag lade på verken..
Campingen såg riktigt nice utIbland är det kul att gå på loppis