• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Galet loppisfynd. Mjölig tavla, rostigt ratchet wheel/click men lite 5-56-bad/gnoande och en service fick jag till det hela rätt bra. Oförskämt nöjd! Ha en bra loppislördag folks. 🎉

1E563BB1-3DFD-4629-8427-57A39F438059.jpeg

Senast ändrad:
Inspo:

Ytterligare små smulor från gårdagens loppis för en guldtia styck. Är det fler än jag som inte klarar motstå damklockor, trots att få i ens närhet ser storheten?
Någon som vet något om märket på den guldfärgade? Man kan skönja ett A men det gör inte en amatör klokare.
IMG_4609.jpeg

Ytterligare små smulor från gårdagens loppis för en guldtia styck. Är det fler än jag som inte klarar motstå damklockor, trots att få i ens närhet ser storheten?
Någon som vet något om märket på den guldfärgade? Man kan skönja ett A men det gör inte en amatör klokare.
IMG_4609.jpeg
A skulle kunna vara Alpina. Känner igen triangeln.
Yes, definitivt en Alpina. Har en liknande själv.

Tillbaka
Topp