Precis rätt , dragit upp den å kollat å det röda indikerar att man måste dra upp igen .! Fantastisk klockaVäldigt fin vad indikerat det röda? Att man ska dra upp den eller? Aldrig sett tidigare men är väl ungefär 500% insatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis rätt , dragit upp den å kollat å det röda indikerar att man måste dra upp igen .! Fantastisk klockaVäldigt fin vad indikerat det röda? Att man ska dra upp den eller? Aldrig sett tidigare men är väl ungefär 500% insatsen.
Riktigt kul, såna där med "rätt tid" stod ofta i skyltfönster hos urbutiker förr.Precis rätt , dragit upp den å kollat å det röda indikerar att man måste dra upp igen .! Fantastisk klocka
Väldigt fin vad indikerat det röda? Att man ska dra upp den eller? Aldrig sett tidigare men är väl ungefär 500% insatsen.
Snygg!Fynd nja. Bratte-fan nja.. men ändå kul köp! Nu påbörjas förhandlingarna om vart den får hänga!
Och här kommer man få ett aktuellt pris, ser något mer sliten ut än @KRICAR sBra spanat.
Hittade en del slutpriser på liknande skapelser. Höga, även de som ligger 10+ år tillbaks i tiden.
Blev en snygg 34mm Made in Germany quartz dressare och en ny plåt till huven som jag ska ge till min Alfa-tokiga pappa idag. Tyvärr tickade inte klockan igång med nytt batteri, men det vore inte en sann Italiensk bil utan massa meck och lite svordomar trots allt
Nej tyvärr! Ska åtgärdas genast genom att låta den sitta ute en fjärdedels kväll, då kommer den rosta lika mycket som förlagan!Har visarna börjat rosta också? I sann Romeo-anda.
Ytterligare små smulor från gårdagens loppis för en guldtia styck. Är det fler än jag som inte klarar motstå damklockor, trots att få i ens närhet ser storheten?
Någon som vet något om märket på den guldfärgade? Man kan skönja ett A men det gör inte en amatör klokare.
Hur många trådar har du postat den där i nu? Är det panik att förvandla den till pengar?Vad tror ni? 40-41. Tickar på bra. Spännande länk. kommer senare.
Som man känner sig själv, kanske man känner sig själv. Många pengar blir det inte, vilket jag inte behöver, Har så jag klarar mig med råge. Bara klockintresserad med råge. Paniken kan du behålla själv.Hur många trådar har du postat den där i nu? Är det panik att förvandla den till pengar?
Som man känner sig själv, kanske man känner sig själv. Många pengar blir det inte, vilket jag inte behöver, Har så jag klarar mig med råge. Bara klockintresserad med råge. Paniken kan du behålla själv.
A skulle kunna vara Alpina. Känner igen triangeln
Tack Corgi. Sökte runt lite på www, sannolikt en Alpina.A skulle kunna vara Alpina. Känner igen triangeln.
Ytterligare små smulor från gårdagens loppis för en guldtia styck. Är det fler än jag som inte klarar motstå damklockor, trots att få i ens närhet ser storheten?
Någon som vet något om märket på den guldfärgade? Man kan skönja ett A men det gör inte en amatör klokare.
Yes, definitivt en Alpina. Har en liknande själv.A skulle kunna vara Alpina. Känner igen triangeln.
Jag hoppas att Tissot köpte den och ställer ut den på sitt museum så att så många som möjligt får möjlighet att se den.Säkert så pass spännande att den rök snabbt över pm. Hoppas han inte blev lurad
HahaJag hoppas att Tissot köpte den och ställer ut den på sitt museum så att så många som möjligt får möjlighet att se den.