Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Får man fråga vad du betalade?Huvudstaden levererar under ett snabbt lunchbesök.![]()
De hade de här till salu. Jag tog rubbet till ok pris enligt min mening. Priset blev bra i och med att jag tog alla.Snyggt! Får man fråga vad du betalade?
Var hittade du dessa?Huvudstaden levererar under ett snabbt lunchbesök.![]()
Jag har en gammal bekant som sysslade med handel i en annan bransch tidigare. I dag kan han få in en del klockor som”överskott” i den handel han håller på med nu. Inte 100 procent loppis men ändå ingen som normalt handlar med klockor heller.Var hittade du dessa?
Superfina. Speciellt Zodiacen. Om den ska röra på sig någon gång så är min inkorg öppen.Huvudstaden levererar under ett snabbt lunchbesök.![]()
Batteriet var dyrare med andra ord.Bytt batteri och loppisfyndet är igång. 29kr......![]()
En fin certina och ett knippe new old stock band,7st Tropic. Dagens fångs![]()
Garanterat ingen loppisVad var det för Loppis?
Certina är marktesplace. Banden är från en loppis 2 mil norr om SandvikenGaranterat ina
Har köpt gamla NOS-band på loppis flera gånger. Förstår inte varför det skulle vara konstigt. Kul fynd!Certina är marktesplace. Banden är från en loppis 2 mil norr om Sandviken
haha det är bara så många poster i denna tråd som inte är loppisrelaterade ,så när det är för bra saker börjar man undra =)Har köpt gamla NOS-band på loppis flera gånger. Förstår inte varför det skulle vara konstigt. Kul fynd!![]()
Ja det är sant. Många som läser rubriken som ”Dagens loppis-, Tradera-, eller auktionsfynd”haha det är bara så många poster i denna tråd som inte är loppisrelaterade ,så när det är för bra saker börjar man undra =)
Fullt fungerande
![]()
![]()
![]()
100 riksdaler
Tack , har putsat upp den rejält men är sjukt nöjd ! Vilket hantverkDra åt skogen! Bra fyndat!
Tack , har putsat upp den rejält men är sjukt nöjd ! Vilket hantverk![]()
Wow! Fint fynd!!Fullt fungerande
![]()
![]()
![]()
100 riksdaler
Precis så ! Vem bryr sej om värdet !? Sjukt fin klocka baraHar absolut ingen aning om den har något värde, men mer än 100kr iaf. Tyckte mer det var en snygg pryl jag gärna haft på skrivbordet. Zenith med svensk proveniens, ball!
Väldigt fin vad indikerat det röda? Att man ska dra upp den eller? Aldrig sett tidigare men är väl ungefär 500% insatsen.Fullt fungerande
![]()
![]()
![]()
100 riksdaler