Det tror jag inte men i sådant fall är det en positiv överraskning!
Jag tycker det ser ut som en rasslig GF! Skall bli kul att höra när du har dom i hamn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tror jag inte men i sådant fall är det en positiv överraskning!
JappNice! Köpte du?
Jag och mina fickur!
Mycket osäkert, har aldrig sett denna typ tidigare. Skulle jag gissa så är det nej men det får vi se när den anländer!Spännande
Aurum har du stenkoll på GF? Kan det vara så att även den andra länken är av samma fabrikat?
Vi får helt enkelt hoppas att Fixoflex har rätt
Återkommer med vad det är när jag har den i mina händer.
Fick ett JB länk med när jag köpte en annan klocka . Såg inte först vad det var . Är det nåt värde ? Ser rätt cool ut .
Cool! Vad mäter den?
15 cm ihopfälld . luggarna är 19 mm vilket var lite synd . Var sugen på att sätta den på speedmastern
Inget som är särskilt värdefullt, men de är säljbara till skillnad från vanliga flexlänkar. Tycker de är fräcka, måste testa någon gång.Fick ett JB länk med när jag köpte en annan klocka . Såg inte först vad det var . Är det nåt värde ? Ser rätt cool ut .
Grymt! Men har inte speedy 19mm? Eller är det bara gamla straight-lugs som har det?
rogart-63
Det är inget direkt ekonomiskt värde i JB länkar. Konstruktionsmässigt är dom riktiga höjdare!
Finns väl nåt JB som alla Omega nerdies suktar efter ? Nåt som satt på månfärdsklockorna . Brukar vara helt sjuka priser . linknar detta i ändlänken men är justerbart i längd . Så att det gick att ha utanpå måndräkten . Heter det JB Champion ?
Finns väl nåt JB som alla Omega nerdies suktar efter ? Nåt som satt på månfärdsklockorna . Brukar vara helt sjuka priser . linknar detta i ändlänken men är justerbart i längd . Så att det gick att ha utanpå måndräkten . Heter det JB Champion ?
Jo, även Rollegalningar söker vad jag förstå efter länkar då vissa tillverkades för Rolex marknad i staterna! Jacoby Bender (JB) med dåvarande säte i New York! Flexllänkarna är tyvärr inte lika eftertraktade. Jag tycker det är synd. Har alltid gillat flexlänkar, på något sätt ger det vissa klockor en mer äkta, eller snarare använd känsla!
Här är dom vanligaste! Fixoflex, Suprema (Tyskland ,fisher), JB och Speidel!
Det är väl bra att de inte är eftertraktade, då kan ju du får dem gratis!
Precis, men de ser lite annorlunda ut.
Själva ändlänken är samma konstuktion . Fast ärligt talat är dom snygga ?
Någon dam ska väl bli glad över denna guldplätterade Tissot i originalbox? Hel och ren, tickar
på bra i eget tempo...
Det är väl bara att testa
Liten uppdatering...
Fick hem GF länken idag vilken är i bra skick utan någon stretch att tala om vilket är fördelen med dessa fjädrande länkar. Nu gäller det bara att hitta en bubbleback eller liknande att sätta länken på!
Fick även en penna på köpet
Fixoflex den andra länken var inte från GF men däremot gjord i svenskt kvalitetsstål
Inger jag känner till sedan tidigare och troligtvis inte värt många öre.