• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens skor!

Dagens filt eller ja sko i detta fall då...
F242C0F6-6A71-4636-BC93-4984657BB7D0.jpeg

Måste fråga - hur får du till den där mörkare tonen på putsen på tåhättan? Är det bara tusen lager svart polish eller finns det ngt annat knep? Får inte till det...
De har hunnit få rätt många putsar, så de var rätt mörka på tåhättan från början, det uppnåddes med mörkare polish/kräm. Sen har jag faktiskt färgat in dem rätt nyligen, och då använt mer färg på tåhättan. :)

Tips till er som köpt nya RM Williams med lädersula och vill ha dem året runt. Lämna in och sätt på 3/4 gummisula under så kan ni kan dem även på höst/vinter.

Longlife Indiana (den med indianen på) är bäst kvalitet och görs det rätt slits den korrekt och kan läggas om efter några år.
Bäst resultat om den läggs på när skorna är helt nya så den fäster bäst mot helt ny lädersula.

Första steget in i kvalitetsskovärlden, nästan på pricken tre år gamla nu. Meermin dubbelmunkar. :)
E4F02D58-A624-4767-9E30-06BCB12D0784.jpeg
Grattis till fina skor. Om du gillar double monks kan jag tips om Allen Edmonds Mora 2.0. Mycket prisvärda i min mening. Sen såklart alla C&J mm som också gör double monks men just AE's prisvärdhet. Köpte ett par blå mocka DM från C&J och de är mkt snygga på vår/sommar.

Grattis till fina skor. Om du gillar double monks kan jag tips om Allen Edmonds Mora 2.0. Mycket prisvärda i min mening. Sen såklart alla C&J mm som också gör double monks men just AE's prisvärdhet. Köpte ett par blå mocka DM från C&J och de är mkt snygga på vår/sommar.
Hehe, tack, och tack för tipset! Har ju blivit en del andra skor (däribland två par AE) sedan monksen införskaffades! ;)

Känner i vart fall att de går att bära nu när den värsta hypen dött ut. :D

Senast ändrad:
Alden Milspec cxl

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp