Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men red wings sula är väl om möjligt ännu halare än dainite!!Den här veckan kräver vädret commandosula eller motsvarande. I alla fall för mig som tycker dainite-sula ger värdelöst grepp på snö/is.
Red Wing Iron Ranger
Nej, inte på de här. Men visst finns det grövre commando-sulor än på de här.Men red wings sula är väl om möjligt ännu halare än dainite!!
Ser ut att vara en klar förbättring mot de som jag provade o var påväg att köpa för ngra år sedan.Nej, inte på de här. Men visst finns det grövre commando-sulor än på de här.
Jag har fattat det som att Red Wing fasar ut den icke-räfflade sulan på IR? Eller det kanske bara är på vissa modeller.
Nice! Modell?
Tack!Nice! Modell?
Ser ändå lite roligt ut med Loafers tillsammans med vinterrock, mössa, halsduk och handskar när det är -14grader uteLoafern är en åretruntsko, det är sen gammalt.
Loake Lincoln
Blir nog inte riktigt så kallt här, men det är väl ungefär den looken jag kommer köra majoriteten av vintern.Ser ändå lite roligt ut med Loafers tillsammans med vinterrock, mössa, halsduk och handskar när det är -14grader ute
Loafern är en åretruntsko, det är sen gammalt.
Loake Lincoln
Måste fråga - hur får du till den där mörkare tonen på putsen på tåhättan? Är det bara tusen lager svart polish eller finns det ngt annat knep? Får inte till det...Första steget in i kvalitetsskovärlden, nästan på pricken tre år gamla nu. Meermin dubbelmunkar.
De har hunnit få rätt många putsar, så de var rätt mörka på tåhättan från början, det uppnåddes med mörkare polish/kräm. Sen har jag faktiskt färgat in dem rätt nyligen, och då använt mer färg på tåhättan.Måste fråga - hur får du till den där mörkare tonen på putsen på tåhättan? Är det bara tusen lager svart polish eller finns det ngt annat knep? Får inte till det...
Tack!Snyggt! Jag kör också tassels året runt, det funkar utmärkt för oss i Skåne
Jag kör svart polish. Fungerar utmärkt.Måste fråga - hur får du till den där mörkare tonen på putsen på tåhättan? Är det bara tusen lager svart polish eller finns det ngt annat knep? Får inte till det...
Grattis till fina skor. Om du gillar double monks kan jag tips om Allen Edmonds Mora 2.0. Mycket prisvärda i min mening. Sen såklart alla C&J mm som också gör double monks men just AE's prisvärdhet. Köpte ett par blå mocka DM från C&J och de är mkt snygga på vår/sommar.Första steget in i kvalitetsskovärlden, nästan på pricken tre år gamla nu. Meermin dubbelmunkar.
Hehe, tack, och tack för tipset! Har ju blivit en del andra skor (däribland två par AE) sedan monksen införskaffades!Grattis till fina skor. Om du gillar double monks kan jag tips om Allen Edmonds Mora 2.0. Mycket prisvärda i min mening. Sen såklart alla C&J mm som också gör double monks men just AE's prisvärdhet. Köpte ett par blå mocka DM från C&J och de är mkt snygga på vår/sommar.