10/10Dover X Stoffa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10/10Dover X Stoffa
Lincoln i dark brown? Är sugen på både gröna och de du har..Long term favourites - snart har jag dem även i grönt.
Riktigt fina. 1750:- på Rizzo utan fraktLincoln i dark brown? Är sugen på både gröna och de du har..
Yanko idag
Julen varar till påskenHalt och jäkligt men klart man utmanar med lädersula ändå. Sådär stolt över att jag fortfarande inte städat bort julen på kontoret däremot...
Laszlo Vass på fötterna idag.
Är det Pembroke? Isf i vilken färg?
Precis, i mörkbrun. Patinan blir väldigt trevlig över tiden om man använder ofärgad skokräm. Färgskiftningarna livar upp lädret.Är det Pembroke? Isf i vilken färg?
Fint! Alltid uppfattat just den mörkbruna modellen som MYCKET mörkare på alla produktbilder. Men det där ser ju riktigt, riktigt bra ut med blå jeans!Precis, i mörkbrun. Patinan blir väldigt trevlig över tiden om man använder ofärgad skokräm. Färgskiftningarna livar upp lädret.
Tack! Både skorna och jeansen har ljusnat en hel del, något som jag tycker är en stor del av charmen.Fint! Alltid uppfattat just den mörkbruna modellen som MYCKET mörkare på alla produktbilder. Men det där ser ju riktigt, riktigt bra ut med blå jeans!