• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
EG buxton
595E2ADF-9B96-415F-8032-DB5FCB625A61.jpeg

Trevliga manchesterbyxor. Var är dom ifrån? :)
 

Lolle

Panerai
Försöker utstråla vårkänslor när jag åkt söderut till huvudstaden - inte riktigt avspeglande verkligheten då det bara var blåsigt och kallt men en dåres envishet kvarstår.

Loake Tarantula i läder och mocka får bära upp mig för dagen.

EAC94477-EAD8-427B-9EDE-2D9D0BC8C506.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Vad får dig att tro det? de är ofodrade och oerhört mjuka utan i princip någon struktur, därför de formas efter foten.
Du har nog rätt. Säkert mitt fel då jag inte är van vid ofodrade loafers. Jag tycker dock att de ser för smala ut för din fot och jag skulle aldrig bära ett par skor där det syntes så tydligt var de olika tårna är. Men återigen, jag bär inte loafers, och kanske detta fenomen är oundvikligt för denna typ av sko? Så då hamnar vi som vanligt på tycke och smak, där det inte finns något rätt eller fel.:)
70ABEF48-9DE1-476D-AF12-D8EA60F628E4.jpeg
 

Oew

Rolex
Du har nog rätt. Säkert mitt fel då jag inte är van vid ofodrade loafers. Jag tycker dock att de ser för smala ut för din fot och jag skulle aldrig bära ett par skor där det syntes så tydligt var de olika tårna är. Men återigen, jag bär inte loafers, och kanske detta fenomen är oundvikligt för denna typ av sko? Så då hamnar vi som vanligt på tycke och smak, där det inte finns något rätt eller fel.:)
70ABEF48-9DE1-476D-AF12-D8EA60F628E4.jpeg
När de är så här tunna är det oundvikligt. Det är egentligen en resesko och ska vara enkla att packa ner och sköna att bära och man ska inte ha skoblock i dem. Naturligt då att fotens konturer syns, och förväntar mig att det kommer synas mer när jag gått in dem mer.
 
Topp