Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omsulade med JR läder samt slitsula och tåjärn på Allen Edmonds Bradley i Shell Cordovan.
Som referens så är skorna 12 år gamla.
Kan rekommendera Olles Skomakari i Lund för er som bor i södra Sverige.
C&J Pembroke
Då tror jag att mina är jämngamla. Kanske växte de upp tillsammans på fabriken i Northampton?Sådärja, en av mina bästa modeller. Detta är riktiga arbetshästar från C&J. Mina fyller 12 i år.
Loake Strand
Cheaney Co-respondent
Ser ut som ett par Hums?Någon som vet var man kan få tag i ett par sådana här? Skoskavsvarning kanske
Vad är Hums, ett skomärke? Kul men lite för vågade för egen del.Ser ut som ett par Hums?
Aah precis! Håller med, möjligen kanske ett par svarta i sammet hade fungerat hemma men i övrigt vet jag inte..Vad är Hums, ett skomärke? Kul men lite för vågade för egen del.
I första hand rekommenderar jag Skomakeri Framåt i Gamla stan. Orkar du inte ta dig dit och vill ha något ännu mer centralt så är min tvåa på skomakarlistan Bäckmans Skoservice vid Östermalmstorg.Mina Loake Chatsworth behöver ny sula då den ena har släppt längs fram. Var i Stockholms innerstad rekommenderar alla ni att man ska gå för byte av sula?
Nöjd med de där? Är sugen på ett par själv.Yanko belgians på en trött tvärbana
Jajamänn, grymt mycket sko för pengarna!Nöjd med de där? Är sugen på ett par själv.
Har också haft ett par i två år nu och kan intyga att det är en trevlig sko för pengarna. Observera att det är knepiga i storleken, jag normalt har UK8.5 men i dessa har jag UK9,5.Nöjd med de där? Är sugen på ett par själv.