Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den Heuerklockan är grym! Om då får för dig att flippa kan du dra iväg ett PM
TackDen heuerklockan är grym! Om då får för dig att flippa kan du dra iväg ett PM![]()
Inte så dum klocka den vart ju riktig snygg med det bandet.Saknade en riktigt fin dressklocka i samlingen så när jag dök på denna NOS Kismet kunde jag inte stå emot - 36mm och superfint skick. Nu är Törnrosasömnen över för den för jag använder mina klockor, den har fått sig ett ödleskinn från Hirsch och skall brukas vid väl valda tillfällen.
![]()
![]()
Ja det året gjordes det mycket fintFarsans gamla brukare som han köpte ny -74 och använde fram till han fick guldklocka på jobbet. Har klarat sig förvånansvärt bra genom husbygge, bilmeckande, etc..
![]()
Ja den ser fin ut för att ha varit med i 42 år,så tänk om en annan såg lika bra ut vid 42 års ålder för man är ju själv en 74 som klockan ha ha.Farsans gamla brukare som han köpte ny -74 och använde fram till han fick guldklocka på jobbet. Har klarat sig förvånansvärt bra genom husbygge, bilmeckande, etc..
![]()
Gud vilken klocka en helt underbar tavla har den också. Den ska du vara stålt över och använda väl.En till
![]()
Gud vilken klocka en helt underbar tavla har den också. Den ska du vara stålt över och använda väl.
Satan vilken go! Kul.Höstigt idag..
![]()
Vad mysig!En till
![]()
f-n vad du har solat sen vi sågs, fast man ser ju att huden åldras av det...Nivada Grenchen tajm..
![]()
En designklassiker signerad Gerald Genta på handleden idag.
![]()
Kokosnötsolja och brun utan sol om varannat.. hela sommarenf-n vad du har solat sen vi sågs, fast man ser ju att huden åldras av det...![]()
Sekundvisare är hel, det är ljusetVad mysig!
Har sekundvisaren gått av eller är det en synvilla ?
Grattis! Den är grym den därEn till
![]()
Tack! Den har inte lämnat handleden sen den landadeGrattis! Den är grym den där![]()
Snorvass!Fullkomligt älskar denna Tissot. Burits varje dag sen jag fick den för lite över en vecka sedan
![]()