• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Tvingades att köpa denna av @Denke för några månader sedan och lovade att inte använda den på onsdagar men nu skiter jag i honom.
DSC_0900.JPG

YOLO!

Saknade en riktigt fin dressklocka i samlingen så när jag dök på denna NOS Kismet kunde jag inte stå emot - 36mm och superfint skick. Nu är Törnrosasömnen över för den för jag använder mina klockor, den har fått sig ett ödleskinn från Hirsch och skall brukas vid väl valda tillfällen.

NOSKismet.jpg

NOS_Kismet.jpg
Inte så dum klocka den vart ju riktig snygg med det bandet.

Farsans gamla brukare som han köpte ny -74 och använde fram till han fick guldklocka på jobbet. Har klarat sig förvånansvärt bra genom husbygge, bilmeckande, etc..
image.jpeg
Ja det året gjordes det mycket fint
Farsans gamla brukare som han köpte ny -74 och använde fram till han fick guldklocka på jobbet. Har klarat sig förvånansvärt bra genom husbygge, bilmeckande, etc..
image.jpeg
Ja den ser fin ut för att ha varit med i 42 år,så tänk om en annan såg lika bra ut vid 42 års ålder för man är ju själv en 74 som klockan ha ha.

Tillbaka
Topp