Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt stukÅker Skytrain i dag.
![]()
Den var bra fin alltså
Skipper med en keeper?Skipper!
![]()
Grym klocka, vad är det för årtal och vad har du för band?
Tackar! Klockan är från 78 MkI och bandet är hemmagjort!Grym klocka, vad är det för årtal och vad har du för band?
Hemmagjort band imponerar. Såg vissa likheter med bandet på min klocka som jag är väldigt nöjd med. Snyggt jobb!Tackar! Klockan är från 78 MkI och bandet är hemmagjort!![]()
Sportar även denna Tudor från -76 (Enicar ovan är från -70).
Grym Tudor!!!Sportar även denna Tudor från -76 (Enicar ovan är från -70).
![]()
![]()
Gamla bilder...Fortfarande nöjd!
Länken är den som på senare tid är mest använd. Natot mer sällan. Har lite material hemma för lite slöjd för att skapa eget band. Tiden är dock den begränsande faktorn....
Tack för inspiration!
Klart du måste ha en flinga!Grym Tudor!!!
Gratis! Vill oxo skaffa en snöflinga!
När du ändå är inne på Tudorflingan är inte en Tudordressare så långt ifrån...Grym Tudor!!!
Gratis! Vill oxo skaffa en snöflinga!
När du ändå är inne på Tudorflingan är inte en Tudordressare så långt ifrån...
![]()
Denna rackaren är från -66 köptes med box och cert och kommer inte säljas. Också gammal iphonebild men det kan jag leva med...