Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst klocka...högtalare med.Dressur idag!
![]()
Tack, inte mina längre utan lurade på en polare dem. Det är välljudande Audio Physic, men inte tillräckligt vintage eller fula.Schysst klocka...högtalare med.![]()
Sen sonen lånade den här har jag inte sett den, men nu behöver den servas så då fick jag tillbaka den. Den försvinner nog när den funkar igen. Så är det att vara pappa.
![]()
Vad har du där Aurum?Dressur idag!
![]()
En riktigt elak jäkel. Oceanproof med 1000 m. En av två kända och en dröm sedan 7 år. Kommer mer snart!Vad har du där Aurum?
Skånes auktionsverk?En riktigt elak jäkel. Oceanproof med 1000 m. En av två kända och en dröm sedan 7 år. Kommer mer snart!
Trevligt armband, läder på dykare brukar vara ett big no no bland dom flesta, men är tavlan helt okej?
Äntligen! Grattis. Ser riktigt fräsch ut!
Tack! Äsch. Den används inte för dykning å då tycker jag läder sitter fint.Trevligt armband, läder på dykare brukar vara ett big no no bland dom flesta, men är tavlan helt okej?
Eller hur? Ja det stämmer. Bezeln är riktig men visarna är AM och sekunden dessutom fel, tyvärr. Men i övrigt är caset rätt välkrigat också så det är en go beater, en bit från original.Det blev ju en snygg cremefärgad nyans på lumen, synd bara att det är ett A M, magkänslan var rätt då, men bezelen ser riktig ut, och även om sekundvisaren är snygg så är det ju inte en sån som ska sitta på den, men det är ju upp till ägaren, min ser ut så här:
![]()
Här har du en.Någon som sitter med någon Chrono i roseguld? Som kan slängs upp en bild för inspiration![]()
![]()
Här har du en.
Den är fin! Jagar något liknande. Vad har den för mått?Vintage ..... typ, på gränsen?
Men trevlig iallafall
![]()
Vet faktiskt inte exakt,kollar när jag kommer hem.Kronan är i gul guld.Snygg! Är den 38mm?
Snyggt!Omega SM300 165.024 -66
![]()
Tackar!Snyggt! Fast tavla och visare är utbytes? Ser ut som watchco-delar typ?