Big Kahuna på Kaplans!
...men kanske ändå inte helt min stil även om tvåton JLC är nice...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha! Jävligt bra! Omskolningen till porrproducent kommer gå hur smidigt som helst.Big Kahuna på Kaplans!
![]()
Behövs ingen skola, när man bär denna ÄR man porrproducent... utan. frågor.Hahaha! Jävligt bra! Omskolningen till porrproducent kommer gå hur smidigt som helst.
Var sitter tryckknappen på denna skapelse? Funkar den?Big Kahuna på Kaplans!
![]()
Ingen dålig affisch för Ap-kaloppsen, som vi kallade rullen då det begav sig. Det berättades Coppola hade givit order om att Brando och Dennis Hopper måste hållas isär till varje pris då bägge var benägna att spåra ur fullständigt. Martin Sheen lär inte ha varit lätt heller.Kurtz...
![]()
Tack!Ingen dålig affisch för Ap-kaloppsen, som vi kallade rullen då det begav sig. Det berättades Coppola hade givit order om att Brando och Dennis Hopper måste hållas isär till varje pris då bägge var benägna att spåra ur fullständigt. Martin Sheen lär inte ha varit lätt heller.![]()
Vad är det där? Något du skrivit om?
Riktigt fin pepsi! Mer och mer "ha begär" efter en fin 1675:a infinner sig för varje dag som går!Magnum P.I- style idag...
![]()
![]()
Tack!Riktigt fin pepsi! Mer och mer "ha begär" efter en fin 1675:a infinner sig för varje dag som går!![]()
Antar att din inte är till salu.. Men OM den skulle bli det nån gång så vet du en här som är sugen!Tack!
Ja de är trevliga, faktiskt den skönaste klockan jag har ägt!
Nej det är den inte tyvärr, men jag hör av mig när det är dags att sälja den.Antar att din inte är till salu.. Men OM den skulle bli det nån gång så vet du en här som är sugen!
Inserten på din är ju bara helt magisk!![]()
Great! Du är välkommen att göra så!Nej det är den inte tyvärr, men jag hör av mig när det är dags att sälja den.![]()
Hydrox Oceanproof! Visst var den Snogge som fick mig att börja den långa resan. Älskar dunderklumpen!Hydromax, helt förträngt! Så cool
(Minne snogge hade en på äldre ttt)
Hydrox Oceanproof! Visst var den Snogge som fick mig att börja den långa resan. Älskar dunderklumpen!
Big Kahuna på Kaplans!
![]()
Ah är det du som står bakom klassikern Urmakarskolan? Himla gediget verkBehövs ingen skola, när man bär denna ÄR man porrproducent... utan. frågor.![]()