Ärk
Basic
Likadan som min ju! Grattis till ett bra köp!![]()
Ny för dagen 1950-51 Tissot. Jämngammal med loket TM 800.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Likadan som min ju! Grattis till ett bra köp!![]()
Ny för dagen 1950-51 Tissot. Jämngammal med loket TM 800.
Riktigt fin klockaProvar nya armband från Agatonofficial
![]()
Det var endast "for show". Har dem på höger armRiktigt fin klockaMen känns det inte lite klumpigt med armband? När jag böjer upp handleden så nuddar alltid kronan översidan på min hand. Att sen ha armband där skulle aldrig funka för min del känns det som
![]()
Då är jag med!Det var endast "for show". Har dem på höger armEn polare som startade bolaget så ville köpa ett par band och testa/stötta. Gillar dem men passar bättre på högern
![]()
Kuppglocka!Gubbklocka idag. Zenith Sporto, sextiotal
![]()
Nuppklocka...Kuppglocka!
Jäkligt braKlassisk 321!
(Varför har jag inte haft en sån här förut???)
![]()
japp, har inte hunnit presentera den än, den har sina poänger som du ska få see...Jäkligt bra
Nytt i lådan?
Fantastisk, en av de absolut finaste kronograferna enligt mig.Klassisk 321!
![]()
håller med, just denna är väl inget toppenexemplar, men kostade inga top dollars heller, funkar perfekt för mig (byter nog subdialvisare bara)Fantastisk, en av de absolut finaste kronograferna enligt mig.
Grymt snygg!Klassisk 321!
![]()
Den där ger nästan lite owg känslaKlassisk 321!
![]()