Kul, lär bli en toppen helg. Vädret idag var något helt fantastisktTänkte besöka stugan och cykla lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, lär bli en toppen helg. Vädret idag var något helt fantastisktTänkte besöka stugan och cykla lite.
Trevlig resa! E24an rullar på Mich TRX däck ser jag. Kunde vara från en Bmwbroschyr från 80talet. Såå djäkla original !!!Kul, lär bli en toppen helg. Vädret idag var något helt fantastiskt
![]()
![]()
Stämmer, bra öga därTrevlig resa! E24an rullar på Mich TRX däck ser jag. Kunde vara från en Bmwbroschyr från 80talet. Såå djäkla original !!!
Stämmer, bra öga där
Allt är original, får se om det förblir så i fortsättningen dock, har planer på att byta ut TRX fälgarna och byta dämpare/fjädrar.
![]()
Här snackar vi beater. Farfars gamla Omega!![]()
![]()
![]()
![]()
Vad roligtMYSIG!!
Både jag och JLW kör ju E28 som bruksbilar![]()
Grattis i efterskott! Härlig modell med de feta bandhornen!Nya favoriten såklart!
![]()
Sedan vi spårar av på gamla BMWer, här är min gamla M535 E12 jag byggde upp på 90 taletVad roligtJag sökte efter en bra M535 ett tag, har nu hittat en M635 som jag ska försöka lägga vantarna på, behöver dock sälja min, så mycket pengar bara
Vad åker ni för E28?
![]()
Najs! Var tog den vägen sen?Sedan vi spårar av på gamla BMWer, här är min gamla M535 E12 jag byggde upp på 90 talet
![]()
Extra bedrövligt när du sitter på såna pjäser och inte delar med dig..Ett bra tag sen jag postade i vintage vilket naturligtvis är bedrövligt..
![]()
Jag sålde den '02 innan jag flyttade til Dubai, vart den tog vägen sen anar jag inte. Den hadde ju inget värde dengång, även om den var rätt sällsynt. Bara produserad '81 i 1800 ex om jag minns rätt.Najs! Var tog den vägen sen?
Den är ju riktigt läcker på något 70 tals "this is the future" sätt
Ja den påminner ju också lite om Omegas "kobra"-modell. Kan inte referensen till den i huvudet.Den är ju riktigt läcker på något 70 tals "this is the future" sätt![]()