Mohooo, den får du berätta mer om, 50/60 tal månne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mohooo, den får du berätta mer om, 50/60 tal månne?
-58Mohooo, den får du berätta mer om, 50/60 tal månne?![]()
Mkt vacker klocka
Min säger hej. Trevlig dinka, dock tveksam om den klarar vintage gränsen, så en något äldre och patinerad Multifort får göra den sällskap. Vill ju inte få "onda ögat" från någon av erNyservad bling på en söndag. Mido Comander Ocean Star.
![]()
Lika fin idagBild från tidigare idag
![]()
Tack! Är fortfarande glad att du lät den vandra vidareLika fin idag![]()
Över en månad sen denna goding fick handledstid.
![]()
Det har nog lite med saken att göra faktiskt. Slow-set is a bitch.Är det månne så att herrn resonerar att hellre sitta och vrida i timtal på en krona väntas hellre in datumet som klockan visar... ?
Så tänker lite jag så imorgon åker min 1675:a på igen... Bara någon dag eller två att vrida fram...
![]()
Är det månne så att herrn resonerar att hellre sitta och vrida i timtal på en krona väntas hellre in datumet som klockan visar... ?
Så tänker lite jag så imorgon åker min 1675:a på igen... Bara någon dag eller två att vrida fram...
![]()
Det har nog lite med saken att göra faktiskt. Slow-set is a bitch.![]()
Den är fantastisk den där!1675 idag
![]()
Mycket bra!
Var in till Ånge urdelar för ett tag sedan. De hade lådvis med delar, signerade plexi, balanshjul osv. Men det kostar.jag hörde att det börjar bli ont om delar till gamla omegor hos urmakare, gäller det bara hos dom eller börjar det tryta även hos omega själva? Har man en gammal fin klocka så vill man ju att det ska ticka på länge.