Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt elegant. Nästan lite Longines över den.
Vikken pärla!
Snyggt och tidlöst. Får jag fråga var man hittar att köpa bandet?
Tack! Bandet är hemslöjd! Är några som frågat nu så jag kanske måste börja göra och sälja! Vad skulle du betala?Snyggt och tidlöst. Får jag fråga var man hittar att köpa bandet?
Svårt att säga utan att kika närmare på själva hantverket skulle jag säga. Inga tusenlappar, men osett, väl en femhundring kanske?Tack! Bandet är hemslöjd! Är några som frågat nu så jag kanske måste börja göra och sälja! Vad skulle du betala?
Mycket bra!Nyinkommit för dagenAllt var lite bättre sent 60-tal eller?
![]()
Va sjukt, sitter i detta nu och letar något liknande och så postar du denna! Fin!Nyinkommit för dagenAllt var lite bättre sent 60-tal eller?
![]()
Så här ser hela bandet ut. Hör av dig via PM om du är intresserad av ett eget.Svårt att säga utan att kika närmare på själva hantverket skulle jag säga. Inga tusenlappar, men osett, väl en femhundring kanske?
Snyggt. Är inte på köpjakt just nu men har det i minnet framgentSå här ser hela bandet ut. Hör av dig via PM om du är intresserad av ett eget.Vi kommer säkert överens!
![]()
Bara att du hör av dig!Snyggt. Är inte på köpjakt just nu men har det i minnet framgenthar en klocka på ingående som kanske behöver ett nytt band (beroende på om jag kan övertala säljaren att skicka med ett brunt istället för det svarta det säljs med).
Riktigt fin!Nyinkommit för dagenAllt var lite bättre sent 60-tal eller?
![]()
Ser inte jättevintage ut i mina ögon, men sjukt snyggt. Ska kika lite närmare på det där märket, det är faktiskt första gången jag hör talas om det. Tackar!Dagens!
![]()
Tack. Jag är lite svag för GMT komplikationer.Riktigt fin!
MumsFick min Zodiac Aerospace GMT igår, så här ser den ut:
![]()
![]()
Blev så tagen av den fina bilden att jag grävt lite mer, t.o.m. hittat några objekt jag kan snappa upp, verkar vara rätt rimligt prisläge/design för en beater. Men jag är nyfiken, har du polerat den eller pläterat den? Hittar nära nog ingen snarlik modell som har samma fina shine och framförallt guldton; de flesta ser nästan plastiga ut i guldringen.Dagens!
![]()
Tack @007MumsGrattis!