• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fick för mig att bära dressare idag.
-66:a, skönt att vara yngre:happyhappy:. Åtminstone fyra :oops:.
image.jpeg

:tudor:

Ah, du valde två olika säljare? Den första brukar skicka med en rasande fart i alla fall! Det andra dyker säkert upp i början av nästa vecka. Hur som haver, det blev en finfin kombo! Som handen i handsken.
Nej, det är just det som är det luriga. Det är samma säljare... men det kommer nog snart. Ja, detta var grymt. Tack för hjälpen!!

Precis hämtat ut denna. Min första Tissot. Tänk vad man kan få för ca 400kr. Nytt perlon på köpet...
IMG_5736.JPG
Du har helt rätt Rozzy, vilka balla och udda ur för småpengar. Ibland kan dom överraska med att ticka i åratal utan minsta omvårdnad eller service. Det kan man ju knappast beskylla en del tunga brands för som ofta behöver under lupp.

• Like
Reactions: MOL
Skön bild @Affe !!! och rätt schysst klocka också.

TACK! Jag är riktigt nöjd med klockan faktiskt, dock så tog det mig tre försök att hitta den som jag ville ha, skulle få stanna! Den har otroligt skön patina, som förmodligen har uppstått av daglig användning. Dessvärre så går den skit, så en service ligger faktiskt nära till hands.

Fick hem denna 40-talare igår kväll efter att ha varit på service i England. Jag är riktigt nöjd med servicen då den knappt gick överhuvudtaget innan och har troligtvis legat i någon låda i många decennier innan jag köpte den, men nu ska den äntligen få handledstid igen!
IMG_0558.JPG

Tillbaka
Topp