Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvetia Waterstar på Tropic Sport. Trevlig helg!
![]()
Njae, kanske skriver nåt i helgen, annars lite diskussion här om du vill see....:Den där var ju fantastisk! Har vi fått reda på mer om den någonstans?
Shit va kool, det ser man inte varje dag!37mm 50-tals ref 9083 med integrerad länk och honeycomb-tavla.![]()
Come out and playyayyyy....Riktigt kult film!
![]()
Ja! Eller... det ena iaf.. det andra har jag inte sett röken av ännu.Så banden har kommit nu? Nöjd?
Ja! Eller... det ena iaf.. det andra har jag inte sett röken av ännu.
Nej, det är just det som är det luriga. Det är samma säljare... men det kommer nog snart. Ja, detta var grymt. Tack för hjälpen!!Ah, du valde två olika säljare? Den första brukar skicka med en rasande fart i alla fall! Det andra dyker säkert upp i början av nästa vecka. Hur som haver, det blev en finfin kombo! Som handen i handsken.
Du har helt rätt Rozzy, vilka balla och udda ur för småpengar. Ibland kan dom överraska med att ticka i åratal utan minsta omvårdnad eller service. Det kan man ju knappast beskylla en del tunga brands för som ofta behöver under lupp.Precis hämtat ut denna. Min första Tissot. Tänk vad man kan få för ca 400kr. Nytt perlon på köpet...
![]()
Nej, det är just det som är det luriga. Det är samma säljare... men det kommer nog snart. Ja, detta var grymt. Tack för hjälpen!!
Skön bild @Affe !!! och rätt schysst klocka också.
Cool!!!
Kan bara hålla med dig där. Men dom vart ju lite kolla, och färg och mönster glada.Inte dagens vintageur, men måste vara säga...
![]()
Ett jävla sätt att sabba Hermes Vintageslipsar...![]()