Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Golay!NOS Golay Playa till Helvetian. I like!
![]()
![]()
Grymt!!Nu med orginal tavla, blev jäkligt charmig såhär
Mitt serial i verket motsv. -66, när kom Big Triangle.. -67?
Jag har sett bilder på Big Triangle tavla med batongvisare dock osäker om det någonsin var en kombo som lämnade fabriken så, någon som vet?
![]()
Trycktestad, bara så du vet! Borde gå att kvitta min förseningsavgift mot att jag betalade provtryckningen. Vi får ta det på nästa styrelsemöte.Time-shareklockan tillbaka!
![]()
Nice, det är ju en Protectron från Fallout-spelen!Val 72 med rolig bakboett
![]()
![]()
Veckan coolaste baklock! Tar en kölapp i händelse av flipp.Val 72 med rolig bakboett
![]()
![]()
Blev ju kanon!Premiär idag för att använda farfars gamla guldklocka från 67. Den har nog säkert legat still i en låda senaste 15 åren.
Nu nyservad av @McGyver och tickar på med en amplitud på nästan 300. Fått ett nytt Hirsch alligator band och Tissot spänne.
![]()
![]()
Det är ett standarlock från boettillverkaren, så ser du den vridringen på en kronograf är chansen stor att du hittar samma dykare på boettlocket.Veckan coolaste baklock! Tar en kölapp i händelse av flipp.![]()
Fin!
Min hälsar!
![]()
![]()
Tack!snygg! vad sitter det för maskin i (landeron?)
Awesome!!Svårt att ta av denna..
![]()