Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt vacker!!..Tidig seamasterkronograf
![]()
Ibland kan enkelt vara perfekt.
![]()
Ja varför skulle man inte kunna ha det, när man har så fina klockor så ska dom användas och synas.tokigt kanske men jag brukar ha 2 klocker på mig, samtidigt förstås.
Igår och idag blev det en Grand Seiko fr 1969 och en fr 2015 (den köpte jag begagnad här på KS). Både är 36000 bph, hi-beat.![]()
![]()
Tänkte antingen Certina eller Tissot . NiceNära, men ändå inte rätt
![]()
Den var riktigt fin och armbandet passar den perfekt.Lemania idag . Från favoplatsen i soffan .![]()
Den var fin! Grattis till ett sådant exemplarIbland kan enkelt vara perfekt.
![]()
Det var armbandet som satt på klockan när jag köpte den? Lite sunkigt kanske? men stilen var snyggt? Lite åt Tropichållet.Den var riktigt fin och armbandet passar den perfekt.
så. nu kan vi stänga denna tråden...Sorry för spam men bara en till innan denna går tillbaka till banken.
![]()
Vackert på riktigt! Synd att den ska behöva ligga på banken och sova! Eller det kanske jobbar där?Sorry för spam men bara en till innan denna går tillbaka till banken.
![]()
JaDet var armbandet som satt på klockan när jag köpte den? Lite sunkigt kanske? men stilen var snyggt? Lite åt Tropichållet.
Ser ut som ett Tropic men är i läder.
Jag kan hålla med dig om det och att den är gjort i läder är bara en plus.Det var armbandet som satt på klockan när jag köpte den? Lite sunkigt kanske? men stilen var snyggt? Lite åt Tropichållet.
Ser ut som ett Tropic men är i läder.
Stort grattis! Och nu är den där klockan per automatik en keeper som bör gå i arv till den nyfödda. Min Tudorchrono hade samma uppdrag och kommer att gå i arv till min yngsta dotterI praktiken blev det inte så mycket mätt, bebisen kom på under en timme
Nu frotterar vi oss bland lyxen på patienthotellet:
![]()
Vad?! Har låset gått sönder?Svårt att ta av denna..
![]()
GRATTIS!I praktiken blev det inte så mycket mätt, bebisen kom på under en timme
Nu frotterar vi oss bland lyxen på patienthotellet:
![]()
Dålig motorik.Vad?! Har låset gått sönder?
Din Bund är verkligen läcker
Jösses vilken klocka! Frugan frågade vad jag höll på med, då jag insåg att jag suttit och betraktat bilden på tavlan "för länge"Frontladdad Omega 14765![]()
med skarp boett![]()
och trevlig tavla![]()