Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, visst är den trevlig!Jösses vilken klocka! Frugan frågade vad jag höll på med, då jag insåg att jag suttit och betraktat bilden på tavlan "för länge"![]()
Stort grattis! Och nu är den där klockan per automatik en keeper som bör gå i arv till den nyfödda. Min Tudorchrono hade samma uppdrag och kommer att gå i arv till min yngsta dotter![]()
GRATTIS!
Imponerande duo du har
Vem använder stoppade band på vintage?
jag testade stoppat och var rätt nöjd igår, idag känns det bara smutsigt...Vem använder stoppade band på vintage?![]()
Det där bandet hade möjligtvis funkat på en piepan..jag tror att den där hade gjort sig riktigt jävla bra på tanned läder med racinghåljag testade stoppat och var rätt nöjd igår, idag känns det bara smutsigt...
![]()
Det där bandet hade möjligtvis funkat på en piepan..jag tror att den där hade gjort sig riktigt jävla bra på tanned läder med racinghål![]()
Nja, tycker häst är bäst.Det där bandet hade möjligtvis funkat på en piepan..jag tror att den där hade gjort sig riktigt jävla bra på tanned läder med racinghål![]()
Den ser verkligen läcker ut, nästan närmare antik än vintage
Tack, 30-tal enligt serienummer.Den ser verkligen läcker ut, nästan närmare antik än vintageHur gammal är den?
Inte så fasligt långt kvar tills den blir 100 dåTack, 30-tal enligt serienummer.
Grymt snyggt om du tänker på piepan? Jag är int riktigt där på kronografer...vill fortfarande ha de på racingband men...@Pers hermes band på daytonan...Nja, tycker häst är bäst.
![]()
Nej på seemasterkronografen. Är klockan bilracing passar det utmärkt, men är svårt trött på modebanden med de där två trötta stygnen vid bandhornen.Grymt snyggt om du tänker på piepan? Jag är int riktigt där på kronografer...vill fortfarande ha de på racingband men...@Pers hermes band på daytonan...![]()
Precis! Får se om jag kan få reda på mer exakt så jag kan köpa en guldklocka när den fyller 100Inte så fasligt långt kvar tills den blir 100 dåGillar den verkligen!