• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

I praktiken blev det inte så mycket mätt, bebisen kom på under en timme
Nu frotterar vi oss bland lyxen på patienthotellet:
image.jpeg
Grattis :) Du kommer väl att köpa en splitterny fin klocka, bära den varsamt, spara samtliga tillbehör och när din son/dotter fyller 30 år så får hon/han en fin komplett vintage klocka som dessutom kommer att ha ett stort affektionsvärde? Önskar jag hade gjort det när mina barn föddes men då hade jag inget klockintresse, skall bli farfar nästa år så då kommer jag att köpa en årsklocka som mitt barnbarn skall få :) Hmm, hade min pappa köpt en Omega Speedmaster 2998 när jag föddes 1959 som en årsklocka åt mig så hade det varit toppen :D

Grattis :) Du kommer väl att köpa en splitterny fin klocka, bära den varsamt, spara samtliga tillbehör och när din son/dotter fyller 30 år så får hon/han en fin komplett vintage klocka som dessutom kommer att ha ett stort affektionsvärde? Önskar jag hade gjort det när mina barn föddes men då hade jag inget klockintresse, skall bli farfar nästa år så då kommer jag att köpa en årsklocka som mitt barnbarn skall få :) Hmm, hade min pappa köpt en Omega Speedmaster 2998 när jag föddes 1959 som en årsklocka åt mig så hade det varit toppen :D

Det hade varit grymt att kunna göra! Det är inte aktuellt just nu, men det går ju att leta reda på i framtiden:cool:

Tillbaka
Topp