GrattisI praktiken blev det inte så mycket mätt, bebisen kom på under en timme
Nu frotterar vi oss bland lyxen på patienthotellet:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisI praktiken blev det inte så mycket mätt, bebisen kom på under en timme
Nu frotterar vi oss bland lyxen på patienthotellet:
![]()
Beklagar!![]()
Idag ska jag tyvärr begrava min kompis. Ta hand om er där ute!
Gud så bra bandPogue idag! Hittade ett par NOS peccarystraps (tror jag iaf?) som ska få sitta på min DS och min Breitling när den kommer tillbaka!
![]()
Mm fick 6st men bara 3 som var rätt måttGud så bra bandGris är det iallafall.
Var lyckades du hitta dom? Jag hittade ett nytt NOS peccary från Hirsch här om dagen med.
Jäkligt bra med tanke på hur länge jag jagat ihop minaMm fick 6st men bara 3 som var rätt måttSåg en annons på tradera med band och klockor, mejlade säljaren och frågade om jag fick klippa banden separat!
Hittar du 17 mm är det bara att skicka hitåt!Mm fick 6st men bara 3 som var rätt måttSåg en annons på tradera med band och klockor, mejlade säljaren och frågade om jag fick klippa banden separat!
Dessa är tyvärr bara 16mm! Jag tänkte peta på dig och @eriksson850 och se om ni var intresseradeHittar du 17 mm är det bara att skicka hitåt!
16 är tyvärr bra mycket vanligare än 17 mm. 16 mm har jag knappt på något vad jag vet.Dessa är tyvärr bara 16mm! Jag tänkte peta på dig och @eriksson850 och se om ni var intresserade![]()
Mm, de jag har som funkar är 17, 17,5 och 18,5. Har bett säljaren höra av sig om hon hittar fler!16 är tyvärr bra mycket vanligare än 17 mm. 16 mm har jag knappt på något vad jag vet.
Behöver till JLC och Cartier!Mm, de jag har som funkar är 17, 17,5 och 18,5. Har bett säljaren höra av sig om hon hittar fler!
GrattisDu kommer väl att köpa en splitterny fin klocka, bära den varsamt, spara samtliga tillbehör och när din son/dotter fyller 30 år så får hon/han en fin komplett vintage klocka som dessutom kommer att ha ett stort affektionsvärde? Önskar jag hade gjort det när mina barn föddes men då hade jag inget klockintresse, skall bli farfar nästa år så då kommer jag att köpa en årsklocka som mitt barnbarn skall få
Hmm, hade min pappa köpt en Omega Speedmaster 2998 när jag föddes 1959 som en årsklocka åt mig så hade det varit toppen
![]()
Bedrövligt när det händer. Hoppas att det blir ett bra minne att bevara!![]()
Idag ska jag tyvärr begrava min kompis. Ta hand om er där ute!
Härlig!!Härligt möglig City idag![]()