• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Posörbild

image.jpg

Tål den vatten? 25 meter? dom flesta dykarna brukar klara 100m.Snygg annars .Brukar vara svårt att serva timex klockor .

Det var därför jag skrev "dykare" ;) . 25meter är väl knappt duschbart :) Ja, verket ser lite skumt ut, inga bryggor direkt utan mer en plåtskiva över.

Ska tillägga att med rengörning menar jag yttre rengörning, ingen service av verket.

Vet inte om jag ska lägga här eller i paketöppningstråden .Får bli här .En för dagen Vintage "dykare" från Tärnan . Med blå tavla som jag önskat mig :)Bilden blev sådär :(.Kom på Tropic men undra om det är ett äkta .Hur ser man det ? .Skönt var det iallafall .

RSCN2093.JPG

Vet inte om jag ska lägga här eller i paketöppningstråden .Får bli här .En för dagen Vintage "dykare" från Tärnan . Med blå tavla som jag önskat mig :)Bilden blev sådär :(.Kom på Tropic men undra om det är ett äkta .Hur ser man det ? .Skönt var det iallafall .

RSCN2093.JPG

Står det Tropic eller inte? Är nog inte många piratkopior där ute.

Står ingeting på baksidan . Kan det vara ett singular ? Rätt ok iallafall .Sitter bra och är snyggt och passande .

Då är det inget Tropic. Svårt att säga utan bättre bilder men det kan vara den typen singular säljer, kanterna ser höga ut. Rätt stor skillnad på silikon och gummi.

Tillbaka
Topp