Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posörbild
Snygg klocka!
Är hojen också vintage, jag gissar att det är ett skinnställ du har på dig![]()
Plupp-chans?!![]()
Trivial pursuit med hela familjen!![]()
Buler idag!
Timex "dykare" idag. Vunnen på tradera. Fått sig en rengörning, plexipolering och tillfixning. Lite annorlunda lösningar på Timex än andra klockor jag pillat med.
![]()
Tål den vatten? 25 meter? dom flesta dykarna brukar klara 100m.Snygg annars .Brukar vara svårt att serva timex klockor .
Vet inte om jag ska lägga här eller i paketöppningstråden .Får bli här .En för dagen Vintage "dykare" från Tärnan . Med blå tavla som jag önskat migBilden blev sådär
.Kom på Tropic men undra om det är ett äkta .Hur ser man det ? .Skönt var det iallafall .
![]()
Står det Tropic eller inte? Är nog inte många piratkopior där ute.
Står ingeting på baksidan . Kan det vara ett singular ? Rätt ok iallafall .Sitter bra och är snyggt och passande .
Sicket fresh band du har snickrat ihop!