Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hazze på TTT säljer ju en sån. (Om det nu inte var den Kettil köpte?)Förbannat fin. Går du någonsin i flipparetankar så finns jag här.
Lite mobilbilder...
Hej hejSpeedy för dagen
![]()
En gammal goding.
![]()
Testar senaste möglet
![]()
![]()
Fresh den där!
Fresh den där!
edit: är det radiumtavla?
Kan bara hålla med! Tänkte faktiskt på det härom veckan, att dessa olika vintage DS Certinor håller exceptionell hög klass för pengen. Dessutom i en trevlig storlek och häftigt baklock. Väldigt mycket pang för pengen helt enkeltRuskigt välbyggda och prisvärda de där DS.
Kul att min klockfotografering kanske inspirerat, lämpliga böcker som bakgrund är underskattat.
Har man två datejust kan man ju kosta på sig att vaska den ena.
Grattis! ett smidigt mesh på den kan inte vara fel.Testar min nya klocka som jag fick hem idag!
![]()
Kul att min klockfotografering kanske inspirerat, lämpliga böcker som bakgrund är underskattat.![]()
Har man två datejust kan man ju kosta på sig att vaska den ena.![]()