• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fortsätter med den här trevliga saken. Vansinnigt bekväm och tuff!

image.jpg

J

Nej, det tror jag inte, jag menar på gängse kanaler. Hade bl a en på G i Belgien, men den är såld nu. Jag tror att den var samma som var var uppe i en tråd för några månader sedan, då på eBay från Turkiet och i sunkigt skick; indexen på yttre tavlan hade inte kunnat åtgärdas och var flagnad.

Jag vet att Hazzan har haft en Movado EP "TV", men jag vet varken om han har kvar den eller om den är ts.

Vet tyvärr inte så mycket, förutom att det är en möglig rund Venus diver på ca 41 mm, förmodligen ETA-verk, från 70-talet. Det är väl nackdelen med att gilla lite udda pjäser :) Någon annan mögelnörd som har någon info?

Nje, inte mer än att jag sett andra kul skapelser från dem. Skulle gärna sett fler bilder på uret!

Tillbaka
Topp